Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

četvrtak, 27.04.2006.

Povratio se ja

Evo ljudi moji, vratio se ja natrag u mjesto studiranja i sad opet mogu pisati. Nije da od kuće nisam mogao, ali nekako mi se nije dalo, čak mi je bilo draže i samo ležati nego pisati bilo što, bio sam toliko lijen da ni mail nisam gledao svaki dan. Kad sam već kod maila jedna prijateljica je svaki dan slala mailove od 2mb (zna ona dobro koja je, samo ako bude čitala ovo), morat ću je staviti u spam listu yes
Kod kuće mi je bilo onako... prosječno, neću sad govoriti kako je sve bilo divno i krasno, jer nije, ali bilo je ok. Kad sam došao kući saznao sam da je brat mjenjao mjenjač na mom autu, kupio je nekakav osvježivač auta s dva ventilatora, kupio je tepihe za auto, popravio je jednu od sirena tako da sada lakse svira, ne moram jako stisnuti, a isto tako primjetio sam da gume cvile u svakom zavoju, kao da se vozim 200 na sat, valjda zato jer mu još nismo stavili ljetne šlape, a za ove zimske mu je vruće. Da, vidite, brat kupuje sve za auto, a ja nista, to je zato jer on ima posao, a nema auto, a ja imam auto, a nemam posao, tako da on koristi moj. To se meni bas ne isplati, jer on će njega rasturiti dok se ja vratim kući, bilo bi mu bolje da je stajao parkiran u garaži. Ne znam zasto uopće pričam o autu, ionako ga neću vidjeti do sedmog mjeseca, pitanje je da li će se do onda to još uvijek moći zvati auto.
U subotu sam se nanosao nekih kanti po njivama, sve su me ruke boljele, jer iako sam ovako jače građe i dosta sam jak, ipak sam ispao iz forme, od ljeta nisam ništa teškoga radio. Onda je nedjelja bio odmor, a ponedjeljak i utorak je bio izvoz stajskog gnojiva, opet šok za moje ruke, još uvijek sam bio sav 'nategnut' od subote, ali nekako sam izdržao taj ponedjeljak, skoro smo sve završili taj dan, samo nam je malo ostalo za utorak, sva sreća, jer ionako ne bih dugo izdržao. Evo i sad su mi još mišići podlaktice upaljeni... osjetim laganu bol i kad se rukujem s nekim. Ali drago mi je da sam radio, radi svoje kondicije, ali i radi toga sto sam ocu puno pomogao, jer brat sad radi na svom poslu, pa ne može raditi kod kuće kao prije!
Evo malo sam i slikao te svoje proizvođaće gnojiva da ih vidite i vi koji ste iz grada, prije ih je bilo puno više, ali tata ih sad rasprodaje, pa ako nekom trebaju jako mirne i kvalitetne krave, nek mi se javi (OZBILJNO)! Nevjerojatno, ali neki iz grada ne znaju ni što je kukuruz, žito, sijeno, slama... osnovne stvari, a kravu, konja, ovcu nisu nikada ni vidjeli uživo. U osnovnoj školi smo učili neku pjesmicu, koje se ne mogu cijele sad sjetiti, pa ću samo dio napisati. Kad sam to čitao u osnovnoj, bilo mi je to jako smiješno, nisam mogao shvatiti da postoje osobe koje ne znaju kako krava izgleda, a srećem ih čak i među svojim vršnjacima. Jedna mi je cura tvrdila da krava nema rogove, jer ona na reklami za Milku nema rogove, iako imam hrpu krava kod kuće nisam bio dovoljno uvjerljiv da dokažem da krava ima rogove, ali kasnije sam utvrdio da i Milka ima rogove!

Sine, što je avion?
Čelična ptica!, brzo će on.
A raketa?
Taxi šta Svemirom šeta.
A sada mi lijepo opiši KRAVU.
Ne mogu, tata, ne poznajem tu spravu!


Evo sad i slika…
Uhvatio sam ih baš za vrijeme ručka (a to je skoro svaki tren svakog dana), ali nisu se dale smesti, 75% ih je i dalje nesmetano ručalo, kao da mene i nema tu

Image Hosted by ImageShack.us

Evo opet jede 75% društva, to oni valjda naizmjence paze na mene, da im ne bi ja što uzeo (znaju da sam zločest), a nisu znale da tada nisam ni bio gladan

Image Hosted by ImageShack.us


Kad si vidjele da ja ništa ne reagiram, da im ništa ne uzimam, da ništa ne jedem, onda su se jako zabrinule, pa mi je ova gospođica na slici ljubazno pokazala kako se to radi. No ja i dalje nisam ništa uzimao, a ona je sve više i više žvakala ne bih li ja shvatio kako se to radi, kako je vrijeme prolazilo, ona je bila sve tužnija i tužnija...

Image Hosted by ImageShack.us

Nadam se da neće dobiti živćani slom sad kad vidi da me više nema tamo, tko zna što će ona jadna sebi u glavi misliti. Možda poveže to da nisam ništa jeo i to da me dugo nema, pa pomisli da sam od gladi umro.

Evo vidite, vratio sam se i to ne sam, nego sa društvom...
Ja vam šaljem lijep pozdraw mah, a od svake moje prijateljice dobivate pusu. kiss





- 15:53 - Daj me pohvali (15) - Papir u akciju!!! - #

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka