Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

četvrtak, 13.04.2006.

Nema teme

Evo ovo je prvi put u mom blogarskom stažu da pišem post koji zapravo nema nikakvu temu. Samo ću vas obavijestiti da sam sada došao kući, bit ću tu par dana, vjerojatno se već idući tjedan vraćam natrag u Rijeku. Povratak kući mi je donio razbuktalu maštu, vidjeli ste što sam prije sanjao, sad sam sanjao još čudnije snove, malo sam plesao po i u čašama, svađao sam se s Titom i mislim da je bio još jedan high-tech san. Nažalost, ne mogu vam ni jedan ispričati, jer ih se ne sjećam, bilo mi je mrsko pisati to na mobitel. Sanjao sam više snova nego sam tu naveo, ali ih se ne sjećam čak ni okvirno. Kod mene je tako da se ja probudim nakon svakog sna, kao da mi netko nudi mogućnost da svaki pojedini zapišem, ali... ja to ne iskorištavam, no mislim da ubuduće hoću. Imam osjećaj kao da sam neki Dream machine, a više bih volio da sam machine neke druge vrste cerek.
Evo sjedim na ovoj stolici od 250kn koja nas je vjerno služila čitavih mjesec dana, a onda joj je otišao 'amortizer', ne znam kako se to zove, uglavnom pokvario se onaj dio koji te treba držati u zraku kad si narediš određenu visinu. Još za Božić se pokvarilo(nije valjda da to ima veze sa silnim kolačima), ali sam ja zaboravio na to, pa kad sam prvi put sad sjeo na nju skoro sam se razbio jer sam se spustio u nenadane nizine. A i sada mi je rad za računalom u najmanju ruku neobičan, jer ovaj novi stol za računalo ima posebno povišenje za monitor, a stolica kao što ste već čuli ima posebno sniženje za sjedenje, tako da trenutno ovdje o nekoj ergonomiji i normalnim fiziološkim položajima nema ni riječi. U monitor gledam visoko kao u zvijezde, a s obzirom koliko je ovaj monitor sitan, uopće ga nije teško zamijeniti za neku zvijezdu, ponekad ga samo nazirem da je tu negdje. A tipkovnica... mislim da bi bilo bolje da nosom pišem tekstove koje želim pisati, jer ova stolica..... znate već. (ali za one koji su se tek sad uključili samo da napomenem, da je stolica otkazala poslušnost, mislim.... ni 150kg ne može izdržati, sramota za firmu koja ju je proizvela). Htio sam ja nosom pisati, ali sam shvatio da on ne zna čitati slova na tipkovnici, a osim toga na svakoj tipki ostavi mali 'poklon'.
To je što se ergonomije tiče, a o softverskoj podršci da i ne pričam, najviše mi nedostaje Photoshop, ne mogu si sličice obrađivati. Ovaj komp je pun nekih Mixman DJ Megamix programa, ali što će mi to, ionako nikad ne stavljam pjesme na stranice, ali možda ću odsad morat i to raditi, možda me blog proslavi i postanem najpoznatiji DJ barem na području bivše Yuge, a umjetničko ime.... DJ F.P. (di đej ef pi)
Jučer je mama dobila nekakvu ribu na poslu, valjda je šaran, pa smo svi radili oko nje, a riba iako mrtva ipak nam je stalno uspjevala pobjeći. Ali to je bilo tužno za gledati, ona njena lijepa usta koja kao da samo čekaju poljubac jednostavno mame da i mi napravimo usne u takav oblik, no nismo je ljubili nego smo je nožem 'pomilovali', natezali smo se mi s njom, a ona je stalno bježala dok nisu pozvali mene da je uhvatim svojim muževnim noktima da ne bježi više, i zbilja nije bježala više. Rasporili smo je, a ja se nadao da ćemo možda naći neki prsten ili lančić u njoj koji je ona mogla progutati tijekom svog kratkog klizavog ljuskastog života. Naravno, nisam ništa našao, ali ispalo je nešto ljubičasto, nešto kao Sirenicina kosa mah, no nisam znao čemu to služi, pa nisam ni zadržao! Ali na kraju mi se ta riba osvetila, nekako mi je uspjela pokvariti moj najdraži sat kojeg imam već najmanje 6,5godina. Ne znam kako je tu uspjela, ali učinila je da mi stalno gori svjetlo na satu, ono zeleno, pa se baterija vrlo brzo istrošila, nije mi preostalo ništa drugo nego da rastavim sat, onako stručno, s tri noža, izbacim jedan dio koji je bio suvišan, ne znam zašto su ga konstruktori tu stavili, time sam postigao da svjetlo vise ne gori, nekako sam jedva sastavio sat, i sad se on samo trza, bas kao riba kad je izvan vode. Ne znam da li ce zamjena baterije postići da on ponovo radi... sat je bio jeftin, 125kn, bio sam ga dobio za jedan rođendan, i zato želim da traje što duže... sad se bez sata osjećam kao bez gornje glave, sav sam izgubljen!
Evo toliko zasada od mene o meni!
Opet sam malo odužio, ali znam ja da ste vi svi dobri pa se ne ljutite na mene, zar ne?
Pozdraw!

- 21:37 - Daj me pohvali (9) - Papir u akciju!!! - #

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka