Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

ponedjeljak, 10.04.2006.

Sudac

Sinoć sam na Nov@ Tv gledao emisiju Epicentar Mirjane Hrge u kojoj je gostovao velečasni Zlatko Sudac i moram priznati da mi je baš nekako dobro došla! Sudac sve to zna lijepo objasniti i mislim da je lako shvatiti, a što je još važnije - prihvatiti njegove riječi, on ne govori jezikom kojim govore ostali svećenici, barem sam ja stekao takav dojam! On govori na način da ga svi razumiju, ne ide u neke velike filozofske teme kao što neki naši dušobrižnici znaju ići, kakvo god pitanje da mu je Mirjana postavila on je uvijek odgovarao 'prizemnim' odgovorima. Mislim da to nije zbog toga što on ne zna govoriti složeno i komplicirano kao ostali, nego zbog toga jer želi vjeru približiti narodu kroz jednostavnost. Nije da sam ja baš toliko neuk i nesposoba da bih shvatio i koju složenu rečenicu, ali me nekako jako ljuti kad se o vjeri filozofira na visokim razinama. Mišljenja sam da vjera nije ništa komplicirano i složeno, nego nešto prilično jednostavno, a jednostavno i mora biti da bi je svi u potpunosti mogli shvatiti i prihvatiti! Nisam se na vrijeme uključio u emisiju, tako da sam vjerojatno propustio dosta zanimljivih stvari, ali neke sam ipak pohvatao!
Bilo mi je zanimljivo ono što je rekao o ispovijedi, da se ljudi previše zamaraju nekakvim formama, sitnicama, datumima zadnje ispovijedi i sličnim stvarima. Najvažnije je doći na ispovijed i iskreno žaliti za učinjenim grijesima i propustima. Bitno je doći do stupnja kad smo mi sposobni oprostiti drugima za njihova nedjela koliko god nam to bilo teško, jer tada vjerojatno vrijedi ona 'Oče, oprosti im jer ne znaju što čine.' O tome sam puno razmišljao u svom životu i došao sam na kraju do istog zaključka, pa ti jadnici koji rade vrhunske grijehe i zlodjela, oni sigurno ne znaju što čine, jer da znaju ne bi to činili. Nema tih milijuna i milijardi zbog kojih bi ja.... npr. ubio čovjeka, a sami smo svjedoci da se ljudi ubijaju i za puuuuuunoooo manje, mlate se za par kuna i slicne stvari. Oni zaista ne znaju što čine, oni kao da nisu svjesni kratkoće ovog našeg života, kao da misle da će sve te silne novce ponijeti sa sobom nakon smrti. Žalosno je što je to sve tako, ali eto.

Ali onaj dio mi se najviše svidio kad je spominjao sreću, slučajeve kad se probudimo sretni, a pojma nemamo zašto smo sretni. Onda počnemo analizirati zašto smo sretno, da li čemo dobiti novca danas (plaća, mirovina), da li će nam doći neki dragi gost, da li idemo nekamo, da li smo dobili nešto... itd. Kad zaključimo da je odgovor na sva pitanja negativan, onda postanemo tužni, valjda jednostavno ne možemo biti sretni sami od sebe, uvijek nam treba neki izvanjski razlog. I sam sam se našao ponekad u takvim situacijama, naravno uvijek sam se razočarao nakon 'analize'. Odsad ću pokušati biti jednostavno sretan, makar sve oko mene bilo za plakanje, ja ću nastojati biti sretan!

Još jedno od pitanja kojeg se dotakao je bilo kad ljudi ulaze u brak, oni se uvijek pitaju što moj partner može ponuditi meni u braku, pa tako muškarci često razmišljaju: zgodna je, kuhat će, prati, peglati, pomagati ću joj, ali ipak je ona žensko, bit ćemo partenri u krevetu..... a žene misle: štitit će me u nekim situacijma, brinut će se za obitelj, moći ću se osloniti na njega, raditi će teže (muške) poslove itd. Rijetko tko se prije braka pita što ću ja moći ponuditi tom svom partneru, kako ću ja njega razveseljavati kroz život, kako ću ga učiniti ponosnim na mene, kako da mu olakšam zajednički živo.... Moram priznati da sam se ja pitao sva ta pitanja, čak i više, uvijek sam se pitao kako budućoj partnerici dati do znanja da mi je ona sve na svijetu, da ću se truditi oko nje kao oko nikoga u životu .... ali isto tako u svojoj glavi, znam da ću ja to sve činiti samo ako ona bude barem malo korektna prema meni... tako da to i nije bas nesto posebno od mene!

Jedina stvar oko koje se nisam složio sa vlč. Sucem je bila ta da je vjera dar! Ustvari, ne da se ne slažem s tim, nego se ne slažem s drugim dijelom kad je rekao da ako se čovjek trudi vjerovati svim silama da to nije ona prava vjera, nego je to moj trud da vjerujem. Ta njegova izjava mi ne odgovara iz razloga što ako je vjera dar, znači da je nemaju svi, nego samo 'odabrani', a oni ostali se mogu truditi koliko hoće nikad neće postići takvu vjeru. Mislim, nisu oni krivi što nisu dobili taj dar, mislim da ga ni ja nisam dobio, ja se bas trudim vjerovati, vjerujem ja i sada, daleko od toga da ne vjerujem, ali mislim da bi ta moja vjera mogla biti i višestruko veća, a nadam se i da hoće! Kad je on izjavio da je vjera dar, a ne trud spopala me neizreciva želja da sam tamo u studiju, da mu postavim pitanje u vezi toga, ali eto.. nažalost, emisija ne prima ni tel. pozive niti ima ikakvu vrstu interakcije s gledateljima! Ali svakako sam uvjeren da bi Sudac znao lijepo odgovoriti na moje pitanje, jer mu je to vjerojatno bio jedan lapsus, no možda sam i ja sve krivo shvatio!
Evo, ovo je bio malo poduži post zujo, ali neka, nije prvi takav

Pozdraw! wave

- 09:13 - Daj me pohvali (23) - Papir u akciju!!! - #

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka