Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

subota, 08.04.2006.

Vihor

Brat i ja smo se 'igrali' vani, kad odjednom poče nekakav vjetar da puše, sve je uskovitlao oko sebe, stvari su letjele na se strane, u roku par sekundi poprimio je razornu snagu! Bratu i meni nije preostalo nista drugo nego da se skrijemo u šupi kraj djedove kuće, koja je pak kraj naše kuće. Uvukli smo se unutra i bespomoćno gledali kako vjetar, koji je sad postao vihor, sve uništava! Bili smo zabrinuti i za roditelje, jer tata je bio iza kuće namirivao blago, a mama je bila na poslu, nismo znali da li im se što dogodilo ili su dobro! Dok smo tako razmišljali, umalo da mi nismo stradali jer vihor je prošao točno kraj vrata te naše šupe koja su bila otvorena pa smo mogli vidjeti kako se premješta s mjesto na mjesto. Zanimljivo je to da je vihor išao točno po stazi, provlačio se između tih raznih dvorišnih zgrada, a ni za jednu nije zapeo! Onda je nekamo nestao i nismo ga više vidjeli, samo smo čuli kako se nešto krši. Kad smo procijenili da je sigurno za izaći, lagano smo se izvlačili iz šupe i došli do kuće, imali smo što vidjeti. Skinulo je crijepove s manje kuće i to je izgledalo zbilja strašno! No, kasnije sam se ja popeo preko pušnice (zgrada za sušenje mesa) i vidio da je cijeli krov pomaknut za pola metra u desno. Htio sam ga vratiti rukama nazad, ali bojao sam se da ne bih naparavio još veću štetu, tako da sam odustao od toga. Sišao sam dolje i radio neki svoj posao, i kad sam se vratio za par minuta, cijeli krov je bio srušen, a na istoj onoj pušnici vidim brata kako stoji i čudi se svemu, ne zna što se dogodilo. Pitao sam ga što je sad napravio, rekao je, ništa, samo sam htio pomaknuti krov na pravo mjesto, ali on se jednostavno urušio. E kad sam onda počeo vikati na njega, nazivao sam ga idiotom, kretenom (iako su to sve samo imena za bolesnike), budalom.... ne znam kako sam ga sve nazivao, na sve načine sam ga vrijeđao i to sve kroz vlastite suze, jednostavno nisam mogao doći sebi. Za manje od dvije minute došao je otac iz štale, nosio je dvije kante, u svakoj ruci po jednu, bio je relativno dobro raspoložen, ali kad je vidio što je bilo s krovom, kante su mu jednostavno ispale iz ruku, a iz oka je samo pobjegla velika suza. Njegovo lice i položaj (stav) tijela su odavali njegove misli, a one su bile – sad je sve propalo, gotovi smo, ovo je zbilja kraj! I za pa minuta je počela nova kiša, novi vjetar, novo nevrijeme.... a mi smo samo ukipljeno stajali i promatrali ruševinu od naše kuće....
Koliko sam samo bio sretan kad sam se probudio, ali ne samo zbog kuće, nego i zbog toga što nisam zbilja brata onako izvrijeđao i što ga nisam ubio u pojam! Odakle mi taj san? Zbilja ne znam, možda zato jer nam je zbilja ono nevrijeme prije tjedan dana skinulo stotinjak crijepova s krova, zanimljivo da nikoga nije bilo kod kuće kad se to dogodilo. Tata je inače stalno kod kuće, ali baš je taj dan išao na Zagreb Autoshow, mama je bila na poslu, a jednako tako i brat! Tata se prvi vratio i imao je što vidjeti, no brzo su on i susjedi to pokrili, tako da nije bilo neke prevelike štete!
Inače sinoć opet erotski san, opet sam ja bio meta koju su ganjali s pištoljima, na kraju smo završili u nekoj bolnici gdje sam ja poskidao sve medicinske sestre, poslagao sam ih po krevetima.... i pištolj mi je stalno bio u ruci.... Naravno, ni ovaj san neću ispričati, iako je još zanimljiviji od onog iz prošlog posta kojeg također nisam ispričao. Samo se pitam što mi je sad došlo da sanjam takve stvari!

Pozdraw! wave

- 09:31 - Daj me pohvali (14) - Papir u akciju!!! - #

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka