Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

nedjelja, 26.03.2006.

Ljubavni zahvat na ciganskoj tržnici

Evo jučer mi se okrenula prva tisućica, baš me zanima tko je bio broj 1000, ali evo post slijedi!
Bio je nekakav sparni ljetni dan, ne znam otkud sam došao, ne znam ni kamo sam išao, ali znam da sam se našao na jednoj tržnici, bila je sva prašnjava, nije bilo betonirano, ljudi su prolazili, nogama su dizali prašinu, svatko je gledao svoja posla, jedino se gdjegod čuo poneki trgovac koji pokušava privući kupce. Vrućina je bila prevelika, kroz tržnicu je prolazio čovjek koji vozi kolica (tačke, kariole), a u njima je bila kutija s vodom, a opet u njoj razna osvježavajuća pića, to je bio jedini način da se čovjek osvježi.yes Najbolje će tu situaciju shvatit svi oni koji su posjetili tržnicu Arizonu u BiH dok još nije bila sređena, dok je sve bilo kao jedan mali gradić na divljem zapadu, sve u lijepim štandovima od dasaka. Danas je to jedna posve druga priča, sad trokatnica tamo nije nikakva rijetkost!
No, da se vratim na priču, idem ja tom tržnicom, mozak na paši,nut ne znam ni što uopće radim tu, kad odjednom ugledam jednu kolegicu s faksa kako sjedi za jednim drvenim stolom i ne radi ništa. Kad me vidjela, nasmiješila mi se, pozvala me k sebi, sjeo sam kraj nje, malo smo pričali i tako ljenčarili. Nekako neprimjetno je ona malo pomalo sjela na stol pred mene, ja i dalje nisam ništa pratio, nisam čak ni primjetio da je sjela pred mene, valjda od vrućine. Počeo sam primjećivati stvari oko sebe tek kad je svoju desnu nogu stavila na moju lijevu i kad je lagano zadizala suknju prema gore. Bila je odjevena u onu lepršavu ljetnju suknju, onu dužeg kroja, ali ne zadugo. Suknja je poprimala sve kraći i kraći oblik, a ispod nje je ostajala sve duža i duža noga presvućena nekim seksi čarapama (najlonkama). Lagano sam uhvatio nogu i počeo je milovati, te još više uzdizati suknjicu, noga se još malo produžila, ali sam se i ja produžio – nenamjerno! Uzbuđenje mi je bilo na vrhuncu, ipak je to jedna jako zgodna djevojka sa jako zgodnom desnom nogom. Lagano sam se ustao i nagnuo nad nju tako da je ona leđima bila na stolu, uhvatio sam joj desnu nogu lijevom rukom, suknjicu ne moram ni spominjati, i sami znate gdje se sad već nalazila. Zanimljivo je da nam nitko nije smetao, ponašali smo se kao da nema nikoga živoga oko nas! I dok smo tako uživali (nadam se da je bilo obostrano), neki vrag je zazvonio i probudio me.burninmad Možete i sami zamisliti da nisam bio baš oduševljen što me netko prekida usred 'posla'! A tek u kakvom sam se stanju probudio!!! smokin Ali zanimljivo je da meni ta cura u stvarnosti uopće nije draga, nikad je nisam poželio niti je sada želim. Zaista ne znam zašto mi je došla u snove!

Pozdraw!
wave

- 09:53 - Daj me pohvali (16) - Papir u akciju!!! - #

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka