Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

srijeda, 15.03.2006.

Kao pas...

Možda nisam odabrao dobar naslov posta, ali zbilja nisam znao kako da ga nazovem, a glupo mi je ostaviti prazno mjesto :) Na temu sam potaknut prekrasnim prizorom mjeseca kojeg sam sinoć malo prije pola noći promatrao s balkona! To je nešto tako prekrasno da se ja riječima ne mogu izraziti, niti ću ikada moći. Kad pogledam u vedro noćno nebo jednostavno ostanem hipnotiziran, toliko da mi je teško kasnije spustiti pogleda i nastaviti raditi ono što sam radio prije pogleda gore. Kod mene u ulici je nedavno prošla rasvjeta, nova rasvjeta. Bilo je i dosad rasvjete, ali se lijepo poklopilo da je baš kod moje kuće bila neka praznina, svjetlo je bilo kod susjeda, a i ono je rijetko kad radilo, tako da su mi noći bile veličanstvene, pogotovo kad mjesečina lijepo baci svoje zrake kroz moj prozor, tada sam često izlazio van iz kreveta i iz kuće u dvorište (samo u gaćama) da bih vidio koliko dobro mjesec osvjetljava zemlju, pa sam zamišljao, što na primjer sad da izgubim iglu ili nešto jako sitno pa da ju moram naći, te sam uvijek ustanovio da bih mogao naći izgubljenu stvar zbog izvanredne mjesečine (uh, kolika rečenica). Nekad kad mi se dogodi da moram noću nekamo pješke ići, a oko mene nema svjetala, samo pogledam gore i više ne znam hodati, samo padam po rupama, zapinjem za koješta, ali pogleda ne spuštam. Jedno vrijeme sam obavezno svaku večer oko 22h išao biciklom na vožnju u susjedno mjesto, jednom duuugom ravnom cestom bez rasvjete. Ja vam ne mogu opisati koji je to prizor kad se vozite biciklom, noć oko vas, a mjesec iznad vas, te mjesečina koja se ljeska na asfaltu i ocrtava ga u svoj njegovoj duljini... (da bih vam donekle približio koliko to bude sve lijepo ocrtano, mogu reći da sam jednom sjeo u auto, vozio se tom cestom 160km/h i ugasio svjetla, i nastavio voziti, bolje sam vidio bez svjetala nego s njima). Uglavnom sam išao s bratićem, pa možete misliti veselja, nas dvojica na biciklima sami, uokolo nikoga nema, pa se često dogodi i da zapjevamo, osim narodnih pjesama, pjevali smo često onu pjesmu 'Žena zna' (Ivana Banfić, ex. I Bee) koja mi i dalje nakostriješi dlačice po cijelom tijelu kad ju čujem, ali nisam ju dugo već ćuo. Nije to sve bilo tako davno, ako mislite da smo bili djeca, to je bilo prije 4godine. Bratić je uglavnom išao da bi našao curu, a ja onako... ako se nađe, nađe, ali sam išao radi vožnje, kasnije bratić više nije htio,uvijek neke razloge izmišljao, a meni se nije dalo samom. E sad je bratić već sedam mjeseci u vezi s jednom curom iz tog mjesta, ali nije mu pomogla vožnja.... nego moj brat :) Dakle, ja o mjesečini pričam! Nedavno kad sam bio doma, išao sam djedu u posjet, nitko od mojih nije mogao, pa su pitali mene da mu ja odvezem što je trebalo odvesti, a ja prihvatio objeručke, jer auto i ja.. kao da smo se rodili zajedno! Ali me moji nisu htjeli slati jer je bila već prava noć, a djed je 25km daleko i ide se kroz šume, naravno bez rasvjete. Ali idem ja, noć vedra, zvijezde se vide, a znam da kad dođem tamo, da će prizor biti veličanstven. Vozim se kroz šumu, pogledam gore u zvijezde, a ono... zvijezda do zvijezde, jedva da vidiš svaku pojedinu, sve su onako kao zvjezdana paučina, dok kod kuće vidim dosta zvijezda, ali ni približno toliko, a ovdje gdje sam sad, nema ih ni koliko kod kuće! Uglavnom vidim ja zvijezde, ali i vozim auto, vidim ne može to dvoje zajedno, stanem ja lijepo sa strane, ugasim svjetla (čak i svjetla od auta jako smanjuju doživljaj) naslonim se na auto i promatram tu nebesku divotu. Stajao sam tako neko vrijeme, ali onda je počelo neko šuškanje oko mene, pa sam brzo uletio u auto, jer ipak sam stao usred šume, naokolo kilometrima nema žive duše, a moje srce nije junačko. No, meni i dalje nije dosta zvijezda, pa sam otvorio prozor i izvadio glavu kroz njega, te malo gledao zvijezde, malo cestu, polako sam vozio! E sad, nek' meni netko kaže da ja nisam lud, ali na takav način da mu povjerujem.
Pozdraw!

P.s. naslov 'Kao pas' je proizišao iz toga da sam kao pas koji laje na mjesec :)

- 10:48 - Daj me pohvali (7) - Papir u akciju!!! - #

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka