Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

nedjelja, 12.03.2006.

Ko' opatica

Iako sam po prirodi veliki optimist, u zadnje vrijeme se moj optimizam smanjuje, isključivo u području vjernosti među bračnim partnerima. Znao sam i prije da postoje bračne nevjere, da se ljudi udalje jedno od drugoga, da se međusobno posvađaju, i onda dođe do trenutka slabosti i nevjere. Ali da je to uzelo toliko maha u lijepoj našoj, to bome nisam znao. Ako ćemo vjerovati sadržaju blogova na kojim ljudi pričaju svoje životne priče i ispovijedaju svoje grijehe, onda je stanje zbilja katastrofalno. Ona Severinina pjesma Hrvatica je zbilja dala realan opis naših žena. Prvo sam mislio da je Seve bezobrazna kad kroz pjesmu želi i druge Hrvatice svesti na svoju razinu, ali sad vidim da je samo rekla istinu. Čini se da je prosjećna Hrvatica i gora nego Severina po tim pitanjima. Za one koji ne znaju pjesmu Hrvatica, evo samo jedan dio pjesme.

da samo tebe ljubim ja
tebi sam vjerna ko opatica
ko svaka druga hrvatica
slaka kao med za tebe stvorena
da samo tebe ljubim ja


Ma svaka čast svim curama u Hrvatskoj, zbilja su slatke i zamamne kao med, ali se zato i lijepe na sve. Ja ću ponovno spomenuti blog Preljubnica čiji link imate na mom popisu, nek' se ljuti tko god hoće što je opet spominjem, ali ne razumijem ja taj ženski mozak, a ni ostale mozgove koji je komentiraju. Gospođa preljubnica (ako sam ja sve dobro shvatio) vara svoga muža sa kumom, i to već dugi niz godina. Potajno se nalaze u nekom hotelu, ona je neka direktorica, pa joj nije problem izvući se s posla na par sati da bi se s kumom…. znate šta. Kum također ima mogućnost da se nalazi s njom kad god zatreba. Osobine muža su da nije ljubomoran, ne viče, nije živčan, nije posesivan, smiren čovjek, ne pije, ali je poslovno nesposoban, ne zna bas zaraditi novac. Osobine kuma su posve drukčije posesivni ljubomorni pijanac. I upravo su to osobine koje naša preljubnica mrzi. Zar jesu??? Jednom zgodom je otišla s nekim na piće (ne znam da li je prijateljsko ili poslovno), zvao ju je ljubavnik i derao se na nju šta ona ima ići s nekim na piće. Hallo!! Tko je ovdje lud? Ona se mora pravdati ljubavniku kamo ide, onome koji se dere na nju, koji je posesivan i koji luduje kad se napije, a sklon je piću, tako da to nisu rijetki događaji. I sad se ona pita što da radi, kad joj kažu da ga ostavi, ona odgovara da bi, ali ga tako jaaaakoo voli. Ma što se tu ima voljeti? Varalicu kao što je i sama? Pijanca? Posesivca? Ljubomorca? Živčenjaka? Možda će neki od vas reći da on vjerojatno ipak ima i dobrih osobina zbog kojeg ga toliko voli, pa bi vas koji bi to rekli, zamolio da navedu neku od tih dobrih osobina koja bi bila toliko vrijedna da poništi sve ove negativnosti. S mog gledišta, te osobine nema, osim ako ne posjeduje onu stvar koja je takva da nju toliko općinjava, a njen muž to nema! Ona ima kćer u osnovnoj školi, on ima djecu, djeca zajedno ide na maškare, pa se ona pita što će biti ako djeca jednoga dana saznaju za njih, a pametne komentatorice govore da se ne treba brinuti oko toga, neka se ona brine za sebe i svoje potrebe, a djeca će se vjerojatno zbog toga još više voljeti. I sve joj čitateljice govore, bravo, zbilja si jaka i hrabra, drži se samo. Veliki broj njih, a to me jako žalosti, komentiraju kako su i same u istoj ili sličnoj situaciji pa ju u potpunosti razumiju. Ma dajte molim vas,…. mislim….u životu nisam nikad ni opsovao, ali sad sam toliko ljut dok ovo pišem, čak i kad samo razmišljam o tome, da mi je došlo da…… recimo samo, došlo mi je da upotrijebim vokabular neprimjeren meni i mojoj osobnosti! Možda bi upotrebom tog vokabulara ljudi bolje shvatili moju ljutnju, ali s druge strane, onome kome nije dovoljno reći da si ljut pa da to shvate, ni psovke nisu od velikog značaja. Ma kakva je to solidarnost među preljubnicima, kakva je to potpora..... svi je podržavaju, u komentarima nema nijedne ružne riječi, a kad netko dođe na neki blog gdje čovjek napise dvije tri riječi o poštenju i Bogu odmah salva pogrda nastupi. Štoviše, ta ista preljubnica je došla na moj blog i napisala kako su svećenici pedofili, prevaranti…. Ne znam točno što je napisala, ne mogu je citirati, morao bih pogledati u arhivu. Ja sam joj lijepo odgovorio da je generaliziranje nezahvalna rabota, a da ona sama spada u skupinu koju je prilično lako, pa recimo, možda čak i opravdano izgeneralizirati. Čak sam i misu jednu odredio za nju, da žena dođe pameti, kad tad! A često se molim Bogu da imam sretan brak kad se oženim, mislim da je to najveća sreća koja čovjeka može snaći, biti sretan u braku i biti zdrav. Nikad nisam molio ni trazio, novac, aute i slicne stvari, samo ženu koja će mi biti dobra i kojoj ću ja biti još bolji. To mi je životna želja od moje 14-15g. Možda sam prerano počeo maštati o tome, ali eto…
I sad kad pogledam da postoji šansa da se oženim, da ginem od ljubavi za tom ženom, a ona meni tako nabija rogove… Mislim da bih istog trena umro kad bi saznao da me žena prevarila, srce bi mi stalo samo od sebe, a i ako ne bi, mislim da bih bio sposoban sam ga zaustaviti! Nisam pozvan da osuđujem druge, to i ne radim, jer tko zna što ću ja u životu raditi, možda neke nezamislive gadosti, ali mislim da imam pravo reći što mislim o tome.
U životu se držim one, 'nikad ne reci nikad', kao primjer mogu navesti jednu banalnost. Pušenje mrzim da je to nešto nepojmljivo normalnim osobama, svi iz društva znaju koliko to mrzim, ali svejedno nikad nisam rekao da i sam neću pušit. Ne zato jer sam slabog karaktera, nego zato što nikad ne znamo što nam život sprema, opasan je on igrač!

Pozdraw mojim VJERNIM čitateljima!

- 11:06 - Daj me pohvali (17) - Papir u akciju!!! - #

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka