Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

subota, 04.03.2006.

PC – Personal Curse

Da, da... evo i kod mene toliko već spominjana tema, bilo na TV-u, bilo na Internetu, bilo u tiskovinama, a to je ovisnost o računalu. Vidim, ljudi govore svašta, ovisnost o alkoholu, o cigaretama, o drogama, o kojekakvim markicama, o svemu i svaćemu... i mislim si sam u sebi onako ponosno i egoistično, pa odakle sam ja ispao tako dobar, da me ništa od toga ne zahvaća, od svega toga nabrojanog nisam nikad nista ni probao, a što se tiče markica, u životu sam samo dva puta kupio nešto original poznate marke, a to su bili sportski šorc plave boje (Umbro – 120kn, imam ga i nosim jos i dan danas, a kupljen je na početku srednje za potrebe TZK-a), te jedna tanka majica dugih rukava (Fila – 180kn, dao sam je bratu). Ovo sam morao napisati da post bude potpuno istinit, ne volim laganje, ničije, a naročito ne vlastito!
No, kako je vrijeme prolazilo, shvatio sam da nisam baš toliko savršen što se neporočnosti tiče, moj najveći porok je tv, zatim računalo, pa glazba... U zadnje vrijeme, točnije, otkako sam počeo pisati ovaj besmisleni blog, primjetio sam da više nisam baš normalan, nisam sav svoj! Blog sam počeo pisati 16.02.2006, ne znam zašto, došlo mi tako, da i ja vidim što se tu ima vidjeti i napisati.. U doba prije bloga (p.b.) mi je bio običaj, samo navečer pogledati da li ima kakav mail, pročitati kakvu vijest, malo se informirati i neku šalu pročitati, eto tako, malo za razonodu. I za sve to, meni je dosta 15-ak minuta, osim ako nekad ne skinem koju pjesmu, pa to malo potraje, jer dial-up nije kao vino, što stariji to bolji, on što stariji to isti! A sad, u doba nakon bloga, ja sam na netu, po nekoliko puta dnevno, stalno me zanima da li mi je tko ostavio kakav zanimljiv komentar, provjeravam koliko vas je bilo i slične stvari, a što je najgore, čak budem i razočaran kad nitko ništa ne komentira, jer tada osjećam kao da pišem po zraku, ja pišem, a nitko ne čita. No, proći će mene to, već sam imao maniju sms-a, ako mi nitko ne pošalje poruku, ja sav kao da uvenem, sav sam žalostan i utučen, a sad prođe i nekoliko dana da ne primim nijedan sms, pa me to ne dira... Mislim da smo svi mi pomalo nalik na onoga sa slike, kad jednom sjednemo za taj komp ne znamo se dići po nekoliko sati (u najblažem slučaju), nego prije što sjednemo, donesemo sebi sve potrebne rekvizite, grickalice, sokove, vode, telefon, mobitel(kladim se da vas 98% sad ima mobitel udaljen maksimalno 40cm od vas), daljinske upravljače svih uređaja koje imamo u kući i onda uživamo. Jedino što nam je još uvijek problem, odlazak u wc, no viđah na netu da su neki i to riješili, tako što su stavili komp u wc, a školjka im je fotelja, ili druga verzija, donijeli su školjku do računala (naravno, u nešto sofisticiranijem obliku, bez kotlića nad glavom). I to je baš super, gore se puniš, dolje se prazniš, a cijelo vrijeme si online tako da možeš drugima pričati o tome što radiš. A upravo shvatih da je to sve i neopisivo zdravo, sjećate se mog prošlo posta o otkucajima koji završavaju sa beeeep, vidite, puls je konstantno na minimumu, jer stalno sjedite, a dobro vam je i za probavu i za urinološke kanale (ne znam kako se to zove, ali one kanale koje služe za No.1), jer se nikada ne morate suzdržavati, kad vam dođe sila, a vi.... ju samo pustite bez ikakvih otezanja.

Pozdravljam sve vas pred malim CRT i LCD ekranima

# - 14:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #
KOMENTARI
Potpuno se slažem s tobom, najlakše je uvidjeti tuđu ovisnost, a svoju je najteže priznati..zato zaplješćimo svi Freshu, wellcome to the club!!! (ivsha 04.03.2006. 16:26)
# Da ne uveneš prije nego procvjetaš evo javljam se da sam pročitala i moram priznati da je za zamisliti se. A usto sam se i slatko nasmijala! Ima tu nešto, ako ne i previše sličnosti... :) Pozdrav! (triptih 04.03.2006. 20:50)
# Je ima nest' u tome sto si napisao. No sad je ipak korizma pa se odrekni malo racunala, napises blog, i odes s neta. Sutra procitas komentare i napises blog, pa opet s neta i tako do kraja korizme :) (SonoVeritas 04.03.2006. 23:18)
# To je jos online na ovim stranicama (SonoVeritas 04.03.2006. 23:33)
# drago nam je što se veselite Sevinoj pobjedi, posjetite njen fanclub blog tj. nas i čitajte i dalje, mi je pratimo i prvi smo u svemu što se nje tiče, pozdrav! ;) (seve fan club 04.03.2006. 23:46)
# ..ja sam S i ovisna sam! hehe.. dobra tema.. nekako sam se bas pronasla u tvojim rijecima.. heh cak mi je i mob odmah iznad tastature.. lol.. al sam ovisna i o kisi, suncu, toploj cokoladi.. ima toga.. volim net, komp i to, ali u granicama.. bar mislim da je.. ali istina, otkako sam pocela pisati (par dana prije tebe) puno sam vise online.. well, bilo bi nas da osnujemo klub heh.. btw. vidim da sam u linkicima.. :) hvala.. i da, jos uvijek ne vjerujem za kisu.. a-aa.. i ne kuzim kak ti je to oduzelo 2 mj. za polaganje ispita.. hmm.. ;) ajde, pozdrav ti ostavljam veliki! (sirenica 04.03.2006. 23:56)
# Svi smo mi ovisni o nečemu, ako to nije tehnologija naša svagdašnja, onda je to neka osoba ili hrana... ali apsolutno svi imamo svoje poroke. Mene kad uhvati želja za slatkim, ako ne pojedem milku sa lješnjacima budem cijeli dan nervozna i histerična :-) Pitanje kod ovisnosti nije jesmo li, nego o čemu, neki sretnici kao mi ne moraju u ilegalu zbog svoje ovisnosti. (sanjalica 05.03.2006. 00:18)

- 21:32 - Daj me pohvali (0) - Papir u akciju!!! - #

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka