Carlitov crazy life is here

srijeda, 29.03.2006.

yo!

evo za početak mali pozdrav i da javim da sam započeo blog..haha...nemam bas puno inspiracije...pa ću početi sa slikicama ljepotica haha..kakav mi je blog...molim za bilo kakvu pomoć...i iskrene komentare...nadam se dobre..fala

Image Hosting by PicsPlace.to

29.03.2006. u 21:52 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga


evo malo o meni...zovem se karlo..imam 13god....jos sam mlad..ovo mi je prvi blog....
znaci pocetnik...volim zekanje..frendove....čokoladu.... DINAMO....i još puno toga
..a ne volim....školu...profače...posebno slavicu...haha....i tako..ostlo ce e sa vremenom saznati...i volio bih ovom prilikom zahvaliti lari mojoj best frendici koja mi je pomogla oko bloga...ja sam vam na iskonu pod carlitos_13..
ovo sam vam ja...

href="http://img8.picsplace.to/img8/17/karlo.jpg">Image Hosting by PicsPlace.to

Ajde malo chetajte










blogići koje posječujem...........
bela...jako voli jest pa..njami

Čilimouthwash

Lebodead

tinchyheadbang

pichra..tek je otvorilalud

Barbaraburninmad

beyoncenut

klaky

iva

k@t@

mata

boža

jana i biga

dunja i goga

mirna i šprica

mala_tkd

dora

bruno



MOJA ABECEDA

A-auto(prijevozno sredstvo)
B-Bela(best frendica)
C-cico kranjcar(izbornik hrvatske)
Č-čokolada(najdraži slatkiš)
Ć-ćufti(tak pošpricam ljude kad to izgovaram)
D-dinamo
Đ-đuro(smoješno ime)
E-epiteti(muče me)
F-freshblog.blog.hr i frendovi
G-gujda(smiješna riječ)
H-hajduk(najgori klub na zemlji)
I-ime(sva imena svijeta
J-jelo
K-karlo(moje ime) i KLAKY
L-ledeni,lizalica(obadvoje se liže)
LJ-ljubav
M-meso(obozavam ga)
N-nogomet
NJ-njofra (supac slatkac)
O-ovisnik
P-paradajz(volim ga)
R-ronaldinho(odlican igrac)
S-seks(važna stvar)
Š-šalata(pizzerija)
T-tovar(majmun/i)
U-umobolnica
V-v…..(moje prezime
Z-zuhra(super lik)
Ž-žvake nemrem bez njih)









Web Counter
Web Counter

Image Hosting by PicsPlace.to

Vi ste isti!!

Šugava Rijeko,smrdljivi grade,
Pobit ču pola tvoje Armade,
Šugava Rijeko,puna si Srba,
Ne brini Rijeko,ima još vrba!!

Došo je i taj dan
Umro je partizan
Umro je umro
Umro je on
Neče biti šampion!

Puši kurac ko te jebe
Mozemo i mi bez tebe
Jugoslavijo, Jugoslavijo!!
Hrvatska liga!
Hrvatska liga!

Puši kurac ko te jebe
Purgeri se srame tebe
Niko pederu,niko pederu!!

Neka živi ljubav
Nek se budi dan
Neka svako dijete
mrzi Partizan!!!

O Bože znaš li kako
mrzim Partizan
O Bože znaš li kako
Jako mrzim partizan
Znaš li kako mrzim partizan!!!

Srbijo znaj svemu je kraj
Zbogom i više se nevračaj!!!

Zora rudi dan se bijeli
Zvezdu jebo Zagreb cijeli!
A ti Zvezdo nisi sama
Jebemo i Partizana!!!

O Zvezdo Zvezdana
Ti kurvo jebena
Jebo te hajduk
Jebali te svi
A najviše purgeri!!!