<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni/nama

Bok! :D
Napravila sam ovaj blog zato što sam smatrala da bi bend Alternativa trebao imati jedan. Naime, Alternativa je rock bend iz Zagreba koji je još u najranijoj fazi pa sam uvelike sigurna da će nam internet pomoći oko nekih stvari, a i želim da naši coveri i originalne pjesme vide ljudi i izraze svoje mišljenje. Trenutačno nas je troje.
Anamarija - glavni vokal, po potrebi klavijature
Bero - prvi gitarist
Jan - drugi gitarist
Toliko o nama za sada, nadam se da sam zainteresirala barem neke od vas ;)





credits
1234
murderscene

3...2...1... start writing!
četvrtak, 11.08.2011.
Bok svima! :D

Mrzim prve postove na blogu. >< Tako su besmisleni i glupi. U glavnom, sve što u prvom postu mogu reći je da sam blog napravila radi benda. (Više o tome u opisu)
Mogli bismo ovaj blog nazvati dnevnikom jednog tipičnog zagrebačkog benda i njegovih tipičnih teenagerskih pripadnika. Razmišljam si... da kažem Beri i Janu za blog ili da ih bez njihovog znanja ogovaram? Nee znam, još ću odlučiti. Više manje sve što imam za reći nalazi se u opisu. I toliko za sada od mene.

Lots of Love!
Ana...
| 11:17 | Komentari (5) | On/Off | Print | # |