riječi pjesama

Rihanna on 6Lyrics.com



smijehEVO VAM CHAT-BOX NA DAR


Get your own Chat Box! Go Large!




~~°°°About us~~~°°° zapravo bas tak ne izgledamo...hah..al...

Image and video hosting by TinyPic
Monika...

Ime:Monika
Dob:12 g.
naj jelo:lazanje...itd..
naj pice..spirt i gusti sok.
volim:druzenje..kupati se u moru,životinje
ne volim:ohole ljude...školuuuuu
kucni ljubimci:macke i psi
boji se:pauka..pauka...pauka
...~~

Image and video hosting by TinyPic
Anamarijaaa...

Ime:Anamarija
Dob:12 g.
naj jelo:lazanje,špageti,pizza,morski plodovi..itd
naj pice:gusti sok i voda..
volim:druzenje,kupanje,pjevat po kuci,životinje
ne volim:ohole ljude i školuuuuuuuu!!!
kucni ljubimci:macke i psi
boji se:malo pauka,i kukaca....osobito bumbara...
~~~


Kakav vam je blog?
Pre pre odlican
dobar
tak-tak
moze biti i bolji
glup
  
pollcode.com free polls

lips
sexy pink lips
Diamondz Are A Gurrlz Best Friend
LoL...!!!! OwO nEzZz NeS bEzVeZe..LoL..

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish..fora?haa?

by Underground Queen :)

Boxovi

Tv program..hehe


awatari:

nas prvi awatar..

za Ivanu...
sry..ne moras ga uzeti..al kome se svidi neka ga uzme

Image and video hosting by TinyPic
jos jedan za Ivanu...
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

:



petricaa (;
:

:



Tea (;
:


Blog.hr
Blog servis



boomp3.com
glitter

nešto malo:
sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze
SmaJLicI...!!!
Image and video hosting by TinyPic
Mjauu..so sweet!!!
Image and video hosting by TinyPic
Full House...
Image and video hosting by TinyPic
preplašili ste ga...LoL
Mr.Bean
hehehehee....
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
hehe..koji lik!!!
a href="http://de.tinypic.com" target="_blank">Image and video hosting by TinyPic
hheheheeh...
Image and video hosting by TinyPic
Kako je sladak!!!pre sladak!!!
Image and video hosting by TinyPic
rihanna..ili kako već...LoL
Image and video hosting by TinyPic
Avril°°°super pjevačica :)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Beyonce
Image and video hosting by TinyPic
you!!!

nedjelja, 30.03.2008.

Tu je Anamarija !!!

Znam da vam je možda draže kad Monika piše post..hehfino.Ma niš,šalim se.Nemam baš ništa posebno za raditi pa pišem post,a i mobać mi se puni..tak daaa...smokin



| (14) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

subota, 29.03.2008.

opet ja monika!!!

heh...baš se rimuje...opet ja monika...hehehe!!!smijeh
da,da,da opet sam ja sa vama...opet!!!dead
danas ću vam pričati kakav mi je bio dan...zapravo...eek...sad je popodne,ali ću vam ipak reć...hehe!!!
evo malo prije sam se probudila...možda je to melo pre kasno,ali ja sam se navikla.sretan.eto poslje me nazvala anamarija...i javila strašnu vijestdead...dragi moji ljudovi ANAMARIJA IMA NOVI MOBACHzujo...nije li to predivno...heheheyesjoooooj...sad sam i ja happy zbog nje.yes
jooooj...o čem da vam još pričam...e da anamarija će vam reć neš malo više o mobachu,jer ja znam samo da je preklopni nokia ima blue tut ak se tak piše kaj ja znamsmokin...ima kameru i ta sranja kak već da se izrazim heh...mislim to nisu sranja to su super stvari...ali tak se kaže...da se anamarija ne uvrijedinaughty.jer ja biiiiiii takav mobiteeeeel!!!uuuuuh malo sam i ljubomorna...joooojgreedy.al ok...heh...eto...joooooj daaaa ima još neš novo...ja sam se ošišala na ćelavo...šalasmijehhihihi...nisam na ćelavo,ali jesam skratila kosu,ali dosta...negdje oko 7 cm. tako da se znatno primijetiyesettttooo ja sam sad svoooje rekla i mislim da je ovo dovoljno tekstazalivenbar tak mislim....heheh!!!ajde sad kisam vasss kiss



| (13) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

petak, 28.03.2008.

a joj...

a jooooj...opet sam ja mislim monika...na redu za pisat post.rolleyes
mrziiiim toooheadbang...mislim ne mrzim imat blog...itd...ali mrzim pisat...ito pogotovo na ovu moju jaaaadnu tipkovnicuzalivenužasno jadnu...tako da ću neš bezveze pisat...itd...eek
nisam vam još nešto reklanaughtyod sada pa idućih koliko...mislim 5 dana ćete viđat samo mene...jer sam ja zaostalamad.anamarija je pisala neznam već koliko postova za redom,a ja nisam ni jedan skorozijev...uuuuh...eto sada se moram ić šišat,a baš mi se i nedarolleyes,ali moram kosa mi je dugačka 5 metara...mislim tak se kaže...heh...a sad vas pozdravljam veeeeeelikom pusom i ne zaboravite...šaljite nam komentaresmijeh...puuuusaaa!!!



| (7) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

četvrtak, 27.03.2008.

Malo smijeha..uz Rtl pogreške

Evo danas sam ja s vama(Anamarija).Pa sam za post odlučila dati malo smijeha..pa smijeh je lijekthumbup.Zar ne? Mnogi ljudi diljem svijeta kažu da se od osmijeha duže živi.Pa vam zato ja želim duug život i puno smijeha i veseljasmijeh. Pogledajte !!!

Brojalica do 10...rofl



Smijeh u vijestima



HAHAAAAzujo



haha...nadam se da ste ovo pogledali....hehee
p.s.Ako vam smeta muzika na blogu što svira
odite ovako na you tube...wave

by:Anamarija



| (11) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

srijeda, 26.03.2008.

by...

by...ljudovi!!!ovo sam napisala zato kaj mi je anamarija tak rekla...mislim naslov.sretanheh...pa eto...kaj da vam priiiiiičam...u biti vam nemam kaj pričat...alću reć kakav mi je bio dan...
ujutro sam otišla kod anamarijeeek.bilo je super...bile smo na kompu...malo smo surfale,bile na you tube...i tak...pjeva
poslje sam pisala post mislim sad ga pišemlud...ups....hehe...jooooj ja vam nemam o čemu pričat zak da vas pozdravljammaheee...da i stavit ću neke slikice...


Glitterfy.com - Glitter Graphics

ovo je za vas!!!smijeh

Glitterfy.com - Glitter Graphics

nije li lijepa slika!!!

Glitterfy.com - Glitter Graphics

najslađe za kraj...hehe!!!



| (2) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

utorak, 25.03.2008.

Animals love

Evo sigurno morate znati da volimo jako životinje.cerek. Pa evo ovo su naši kučni ljubimci na netu,mislim imamo ih doma,ali zašto ne bismo imali i na netu.hehe..
Uživajte !!!

Ovo je nasa mačkica,nismo joj znali kako da damo ime pa ...






adopt your own virtual pet!










adopt your own virtual pet!















































LIJEPO SE BRINITE O NAŠIM LJUBIMCIMA



| (6) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

Boook !!!

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Evo danas sam ja s vama.Pa tako pišem postekbeljrofl.Hvala vam na komentarimathumbup,pogotovo petrici,malojludahchi13(meni više poznatoj kao brineta-in-wrapche)pa želim se onda i zahvaliti,ani33,pogledaj-pa-ćeš vidjeti- i još mnogim drugima!!smijehHvala puno i oprostite ako sam nekog izostavila,nisam htijelafino.Nemam pojma o čemu da vam osobito pišem..itd. Evo Uskrs je završio,sad moramo s bloga skinuti cursor itd...namcor.Sad za 2 sata idem u grad,pa tako,pa tako po neke nove stvarinaughty...itd..Mi smo kao što znate prije imale blog na mojblog.hr.,ali smo odlučile da će mo ipak biti tu.fino.Moj prvi blog je bio stvoren tu...dok ako možete zamisliti nisam čak ni imale slika..a kamoli chat-boxzujosmijehmouthwash.Pa ovo pričam zbog brinete-in-wrapche jer je napravila jedan blog tu..pa super,super..Mi se s njom inače poznamo preko tog mojblog.hr. njamiparty,ali ipak je blog.hr. blog.hr. hehehrvatskawink. Puno pozdravljam vas sve bloggere i bloggericu i Moniku.(naravno)yessretan....pa evo vam malo slikica da ne bi post bio preprazanzubo

Image and video hosting by TinyPic

Ova maca mi je preslatka...mjau..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Pozzz..od anamarije...



| (1) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

nedjelja, 23.03.2008.

Sretan Uskrs !!!

sretanEvo ljudi ovaj post pišem ja Anamarija.Pa vam želim svim bloggerima i bloggericama Sretan Uskrs,s puno zdravlja i srećesmijehnaughty.Evo koliko se sutra u ponedeljak smatra još Uskrsni ponedeljak preko ova 2 dana imati ćemo nešto u uskršnjem stilu...thumbup
npr..Cursor...itd..Ja vam ne moram sad ništa posebno reći u vezi posta,pa evo samo da sam vam rekala Sretan Uskrshrvatskazujo
Pa evo sad malo slika vezano uz Uskrs !!!smijehsmijehsmijeh


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Pozzz od Anamarije wavemah



| (3) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

subota, 22.03.2008.

ovo nije normalno...

bok ljudimah
danas je subota,a ja sam bolesna (monika)cryjoooj...teško je biti bolesna pa jedva i pišem na tipkovnicumad...to je jednostavno komarolleyes.malo me grlo boli i teško pričam,ali preživijet ćuyes.eto kaj sad...malo ću vam pričati kako mi je jučer bilonaughty.
jučer negdje oko 13 sati anamarija me nazvala...htijele smo se naći na chat boxu.nooo,ona je odjednom pustila slušelicu.mislila sam da je poklopila,ali nije nego je gledala komentare na nekom blogu...i tako ona pustila slušalicu i "priča" sa mnomheadbangto nije naprevila samo jednom nego 7 puta...ja sam htijela puknutpuknucu.no dobro.jučer sam htijela napisati post,no ovdije je bila moja prijateljica antonija.pisala sam post i skoro sam bila gotova,ali je ona ugasila kompjuter s nogom.i dobro ja sam napisala ponovno.kada sam ponovo napisala i htijela samo promijenit boju da nebude bijela...ona opet ugasi kompjutercry.bila sam na puknuću živaca,ali eto kaj sad preživijela sam.joj da...moram vamo još neš reći.također jučer cijela obitelj je bila nervozna i sve nam je padalo...headbanga dobro ja sam sad gotova sa pisanjem jer nemam kaj pričati,a i više nemogu!!!pa vas pozdravljam...>__$$$$____$$$___$$$$______$$$_________$$$
__$$$$___$$$____$$$$____$$$___$$____$$$___$$
__$$$$__$$$_____$$$$_____$$$_________$$$
__$$$$$$$$______$$$$_______$$$_________$$$
__$$$$__$$$_____$$$$________$$$_________$$$
__$$$$___$$$____$$$$___$$___$$$_____$$___$$$
__$$$$____$$$___$$$$______$$$__________$$$



| (4) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

Pleaseee !!!

S vama je Anamarija,ali govorim i u Monikino ime. Mi smo jako jakotuzancrycry.Toliko se trudimo oko bloga,a nitko nam ne piše komentareno.Zašto???nutcry.E pa smo odlučile ako barem na ovom blogu ne budemo vidjeli manje od 3 eek komentara,brišemo blogyes,skroz ga brišemocry.Pa zato pleaseeecrycry.A onaj ko nam bude napisao više od 4 komentarabang stavit ćemo ga u linkovesmijeh.Jasno??!!eek.Evo pa sve je inaće supa...ali sad sad please pišite nam komovecry,nismo ljute..ali...okbelj,nadamo se da će vam ovaj post nekaj značitiyestuzan. Kissam vaskiss..

Pozzich cry



| (15) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

petak, 21.03.2008.

BRATZ ŠMINKERICE 4EVER

Evo s vama je(anamarija) i malo ćemo imati temu o Bratz Šminkericama.

Image and video hosting by TinyPic

Jasmin, Jade, Sasha i Cloe najbolje su prijateljice otkad znaju za sebe. Nerazdvojne 'frendice zauvijek' imaju potpuno različite karaktere, interese, talente i stilove odjevanja, ali uvijek podupiru i poštuju jedna drugu. No, čim prvoga dana stupe u Carry Nation High, suočavaju se sa pravom džunglom u kojoj si ili popularan ili si nitko i ništa. Društvene podjele u školi dodatno podupire i produbljuje ambiciozna Meredith Baxter Dimly, predsjednica učeničkog vijeća. Nakon što se podijele u različite grupe i počnu družiti s drugim ljudima, cure se posvađaju, ali ubrzo shvate da samo zajedno mogu uspjeti u borbi protiv predrasuda. Ponovo se okupe pod imenom 'Bratz' s namjerom da razbiju podjele među učenicima i nauče kako treba biti vjeran sebi i svojim snovima.

Image and video hosting by TinyPic

'Šminkerice Bratz', trailer

Film je nastao prema 2001. godine lansiranim lutkama, karakterističnih prevelikih glava, ogromnih očiju i napućenih usnica, a koje su već dobile animiranu seriju i pripadajući animirani dugometražni naslov. Lutke čija je popularnost 2004. u Velikoj Britaniji nadmašila čak i prodaju vječne Barbie, ove su se godine našle na udaru Američke udruge psihologa, koja je izrazila ozbiljnu zabrinutost zbog činjenice da su lutke namjenjene djevojčicama u dobi od 4 do 8 godina isuviše 'seksualizirane' te da djevojke predstavljaju kao objekte, a posebne su kritike uputili Bratz opravicama koje obavezno uključuju ultra-kratke mini suknje i mrežaste čarape.

Image and video hosting by TinyPic

Iskreno mislim da je možda film zastarjel,a nisam baš neka obožavateljica tih Bratz šminkerica,jer svi govore da si drugi umišljaju...nozalivenbang itd..Pa evo za kraj želim čuti vaša mišljenjaa !!! PoZZZicH ¨!!!



| (3) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

četvrtak, 20.03.2008.

Crtice iz slave

Najbogatije žene showbusinesa


Oprah Winfrey je nabogatija žena sa 1.5 milijardi$.
Na 11. mkjestu se nalaze Mary-Kate i Ashley Olsen sa 100 miliona$.
Kaže se da djele mjesto sa Britney Spears i da su čak uspješnije od nje.

Evo popis najbogatijih žena:

1) Oprah Winfrey $1.5 milijardi
2) J.K. Rowling $1 milijarda
3) Martha Stewart $638 miliona
4) Madonna $325 miliona
5) Celine Dion $250 miliona
6) Mariah Carey $225 miliona
7) Janet Jackson $150 miliona
8) Julia Roberts $140 miliona
9) Jennifer Lopez $110 miliona
10) Jennifer Aniston $110 miliona
11) Mary-Kate and Ashley Olsen $100 miliona
12) Britney Spears $100 miliona
13) Judge Judy (Sheindlin) $95 miliona
14) Sandra Bullock $85 miliona
15) Cameron Diaz $75 miliona
16) Gisele Bundchen $70 miliona
17) Ellen DeGeneres $65 miliona
18) Nicole Kidman $60 miliona
19) Christina Aguilera $60 miliona
20) Renee Zellweger $45 miliona




| (0) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

hey!!!

smijehhey...blogeri!!!
ovo je prvi post nakon predstavljanja...mislim da bi nam trebali slati puuuuno komova jer mislim da smo zaslužile!!!prije smo imale "500 blogova"tak se kaže...hehe!!!ali svi su nam bili na stranici mojblog.hr,ali smo shvatile da je to jednostavno sranjezubo.sada smo oba dvije heppysmijehhehe!
ovo vam šalje monika tak da ne mislite da je anamarija nepismena.zaliven
sada ću pisati kako sam provela dan,ali i kako mi je jučer bilo...pa da krenemo...
jučer sam išla na teresin roćkas...bilo je supać!!!njaminaravno i torta i pizza su bile superićka.ofkors....ak se tak piše hehe meni baš i nejide engleski paaaa....oprostite.cry
danas mislim jučer sam prespavala kod te terese koja je slavila rođendan.zujobilo je također fora...naravno...deadhehe!!!
O.K. sad vam fkt nemam kaj za pričat pa vas pozdravljam!!!mah



| (0) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |

ponedjeljak, 17.03.2008.

myspace codes

myspace codes

fino

Evo želimo vam jednu lijepu dobrodošlicu u naš blog.Evo pošto je ovo prvi post,želimo vam se malo predstaviti.Pa pročitajte i saznajte nešto o nama:

Image and video hosting by TinyPic

Ime: Anamarija
Dob:skoro pa 12.
razred:5 b.
ljubimaci:4 mačke i 2 psa
volim:životinje,druženje s prijateljicama,zabavu,pjevanje po kući,kupanje u bazenu...
ne volim:ohole ljude,školuuu...smokin
naj jelo:gotovo sve(morski plodovi,pizza,lazanje...)
naj piće:gusti sok i voda party
hobi:imam ih puno,oslikavanje....

Evo i to je nešto o Anamariji!!!

Image and video hosting by TinyPic

Ime:Monika
Dob:11 g.
razred:5 b.
ljubimci: 3 mačke i 1 pas
volim:životinje,druženje,kupanje u moru...
ne volim:pauke,školuuu,čitati lektiru...
naj jelo:lazanje
naj piće:sprite i frape
hobi:rukomet,crtanje..

Evo to je nešto malo o nama,nadam se da će vam se svidjeti...

PoZZZ!!!










| (1) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS)..LoL | # |