JAUK!!!
Kadkad moja bol ne dopušta mojoj duši da preuzme tijelo...
Kadkad moje oči ne dopuštaju da vidim nešto što nije san...
Kadkad se ne mogu uvjeriti da mi život među ljudima pomaže...
Kadkad mi savijest ne dopušta da osjetim sreću,radost...
a tako mi je teško pomisliti tko je krivac za to...
tako mi je teško otvoriti nova vrata,kada ona prijašnja još nisam zatvorila...
Kadkad pomisli da svi oko mene misle da sam teški sanjar...da
sam duboko potonula sa snovima,a za mene je to bol...
Ustvari krivac je ova riječ koja se vuče kroz moje stihove...
....a to je,to je BOL....
bol je jedini krivac....jedini krivac što ne da mojoj duši da
preuzme tijelo...
BY ME

popizdit ću!!!!!!! a ti?!?!??!

subota, 02.04.2005.

TOTALNA SAM KOMA

Sranje,vidim,nikoga ne zanima ni moj život...ajde neka,isto se može dogodit.Dan je totalno glup,boli me želudac.Mislim o Dinku i očekujem poruku-reko je da će mi se javit tj. da ćemo se čut kada kupi bon.
Važna stvar je da mi je jučer napiso u poruci rečenicu upućenu meni s epitetima :MOJA,DRAGA.....mislim to ne mora ništa značit,može biti bezazlena glupost,a isto tako neka njegov želja,potreba...cijeli dan mi se piša...izađem iz kuće normalno,a u kuću uljećem i trčim na wc da ne puknem-ja mislim da nije dobro stalno pišat...
Maloprije sam bila na iskrici-sranje,tamo se vuču neki odrpanci,pedofiliu i ekipa koji nemaju što radit sa svojim jadnim životom. Jebote,ja ne znam što mi je...Dinko mi ne izlazi iz glave,sad bi vam stalno pisala o njemu,stalno,stalno...
kasno je,a ja sam gladana-popizdit ću....ma,odo ja malo na vaše blogiće u obilazak....pusa...........

- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

about me
šTO JA SVE NEĆU PREŽIVIT....A VI?ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
TrEnUtNo
ČITAM: novi elle,Gostioničarku Mirandolinu(Goldoni)
SERIJE:Zabranjena ljubav (nisam je htjela gledat,ali jednom sam počela i ne mogu stat
Villa Marija (ne znam kako mogu gledat onog pedera Luku,ali sam se zarazila glupoćom serije)
Osveta ljubavi(jedina prava serija,nju gledam s guštom)
NAJ FILM:Brodolom života, filmovi uspomena kad sam ja bila mala(npr.moje prvo kupanje u moru,moji prvi koraci,moj prvi sladoled,moja prva mačka...blablabla)
NAJUZOR:sama sebi
MIŠLJENJA:-mrzim kad mi netko zapovjeda i kad se netko pokušava derat na mene,tad ja inatim...neka im
-jednom se živi,a i ljepota i mladost su prolazni(malo barokno zar ne?)
-nisam beba iako još uvijek jedem čokolino
-nisam glupa ,jer mi je matematika 2,važno da je pozitivna
PRIJATELJI:imam ih masu,sve ih volim,s nekim pričam manje,a s nekima više,ali bez obzira pazim što ću kome reć...jesu ti prijatelji,ali opet zbog njih možeš najebat...nekad je to skupo
NAJAPARAT:meni bi definitivno trebao aparat za pronalaženje izgubljenih stvari.Da nađem sve što sam izgubila,bila bi poprilično bogata....to bi bio izuzetan aparat
NAJŽELJA:domoći se estrade pomoću istaknutih talenata i tako vrtit novac,a onda bi si ostvarila druge želje