petak, 10.11.2006.

sve po malo

book ljudi evo me opet nadam se da niste tužni što danas nema našeg videa,ali stavit ćemo tuđi..nema veze ponestalo zaliha.stići će još.naš član
drveni u slavi rođendan...i ja i zeman smo mu kupili guvernal...amoeba borla...zeman je izbrbljo isto tako drveni je ozdravioyes.dok sam mu ja danas kupovao dar oni su kod jedne obližnje zgrade napravili skakaonu.nije nešto posebno al smo skakali.skupilo nas se dosta.pica sabolović nije skoćio ni jednom.pica serdarušić nije skako zato što nije imo dobar bicikl a kad sam mu ja htio dat svoj onda je reko kak nezna skakat.pica križić nije skako.jer isto nezna...a skakali smo zeman,drveni,carek,lešnik,ja,mali zeman...dan je vezi sranja s biciklima bio ok ali ovak...katastrofa sve možete vidjeti na mom pravom blogu link je tu stočar dinko

| 20:52 | Komentiraj (9) | Print this! | #
Copyright © BORN TO STUNT - Design touch by: freestyle

Komentari On/Off

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O NAMA

...DINKO.....
IME:DINKO
BIKE DIAMONDBACK
GOD:13

...ZEMAN....
IME:IVOR
BIKE:HARO
GOD:13

...LEŠNIK...
IME:MARIO
BIKE:DIAMONDBACK
GOD:13

...DRVENI...
IME:IVAN
BIKE:UNIVEGA
GOD:14

...JURINA...
IME:MARKO
BIKE:HARO
GOD:14

...ZEMAN2...
IME:FRAN
BIKE:TREK
GOD:10

LINKOVI
blog.hr
DSG
drop bike
bbb jackass
pink bike
diamondback
haro bikes
univega bikes
marzocchi vilice
da bomb