utorak, 22.04.2008.

.My own Concrete Jungle.

Image and video hosting by TinyPic


Dobro, da, trebala bi napisati post; no više mi nije ni do njega ni do bilo čega, niti sam čitana a niti posjećena, i odlučivala sam i još odlučujem o tome da li da ga obrišem ili pak ne.
Neka se još malo "kuha".

Kako sam ja?
Pa, ah, dobro, pomalo bolesno, vučem neki virus za sobom kao "Neandertalac" svoju djevojku /sjećate se toga prizora?/, ono za kosu,
nabacujem smješak :)

Veliki peh, razgovarali smo o "Farmi", i dođosmo na zaključak nakon duge rasprave da o tom, da izvinete sranju nema kraja, pogotovo ne sretnig kraja.
Ajme meni, ma uopče za ne komentirati.

Neću se više hvaliti.
Provodim žustre vikende, dobro se provodim.
i uživam.

[20:19 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.