Sweet dreams are made of this Who am I to disagree? Travel the world and the seven seas Everybody's looking for something

Ej moji ljudovi!
Donosim vam novi lipanjski post!

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Emo Icons

Jucer sam slusala radio i pustili su pjesmu od Elementala Tako lijepa..Elemental je meni osobno draga grupa jer uvijek,u svojim pjesmama isticu ono sto se zbilja dogadja svugdje i uvijek su izravni..Recimo,u ovoj pjesmi,Tako lijepa govore o jednoj zenskoj,koja se,ajmo reci preserava,svugdje je znaju,popularna je..toliko me ta cura podsjeca na ove iz mog razreda koje su tako umisljene i bahate..
Inace slusam Green Day,oni su mi super!Kad sam ljuta njih slusam,kad sam zalosna,njih slusam..uglavnom,njih uvijek slusam..=))
Image and video hosting by TinyPic
Imam jednu vijest za vas!!Selim se u Zadar!!jeeeeeeejejejejejejejejejejejejejejeje...
tako sam sretna..po meni,to je najlipsi grad na svitu..bez uvrede vama drugima..hh.,
Tamo imam puno drustva..sve u svemu..bolje ce mi biti nego ovdje,gdje jesam..
Image and video hosting by TinyPic

Ajme koje vrucine..grozno je.jos najvise mrzim kad je oblacno i izgleda ko da ce svaki cas kisa a vruce...grozno...Ja sad idem jer ne znam sto da vise pisem..hehe
cut cemo se opet..nemojte mi biti u depri,ostanite veseli...
ljubim vas i grlim..mwa!!
Image and video hosting by TinyPic



17.06.2009. u 15:26 | Broj komentara 93 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

°°my little big world°°

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com


^rULz^
kod komanja
komaj koliko god zelis,
sve vracam 100 %

ako zelis slati lance srece,spamove,
pljuvati po mom blogu,pritisni
crveni iks na kraju {x}
anonimcima ulaz zabranjen
NE kradi slike i pjesmice!!

Image Hosted by ImageShack.us
glasajte..ako ocete..hehe

pRoFiLe..
Image Hosted by ImageShack.us

bla.bla ovo je moj neznam ni sama koji blog..svi drugi su izbrisani...ostat ću anonimna..jedino ću vam otkriti ime-Lily
Uživila sam se u ekologiju..Volim sve što vole mladi...
Dobra sam..nisam previše umišljena i bahata..
Volim šareno,bolje reći obožavam...i životinje volim..
Imam puuuno prijatelja..obožavam ih..naprosto..


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Kiss Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Butterfly Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Butterfly Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Butterfly Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Butterfly Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Butterfly Icons





neke pismice..<3

Image and video hosting by TinyPic

Oči su ti umorne kao da si plakala.
Usne su ti crvene kao da si ljubila.
Ne laži malena nisi ga preboljela.
Ostao je trag koliko si ga voljela.


Image and video hosting by TinyPic

Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj,oprosti
mojim usnama što žele dodir tvoj i posljednje što te
molim oprosti što te VOLIM!


Image and video hosting by TinyPic

Whatever you say
Whatever you do
Nothing will stop me
from loving you!


Image and video hosting by TinyPic

Teško je voljeti,
A u srcu ljubav kriti...
U srcu plakati,
A nasmješen biti!


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Heart Avatars


Prijatelj je neko tko razumije tvoju prošlost...
Vjeruje u tvoju budućnost...
I prihvaća te danas onakvim kakav jesi...


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Heart Avatars


Voljeti je lijepo,voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim to se teško piše jer svaki
trenutak ja te volim
još više!



Image and video hosting by TinyPic

Moje srce kao vatra gori,diše za prijatelje
koje voli. Sad znam zašto Bog prijatelje
stvori, jer oni su nada dok sudbina boli!





Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@