I Bet You LOOk GOOd on The DanceflOOr

07.02.2007., srijeda

JER TI SI JEDNO ČUDO BABY BLUE

ma nebu nastavka ŠTAFETE.
to je to! :D


Happy Birthday to U

cool

Čestitamo rođendana Rosani. Pa evo sve ti najbolje, i one zelje kaj idu skupa s tim a koje ionak znas :)
Čujemo kaj se sprema neksa velika partija i da budu nekse dobre zenske dj-i.
Sigurno budu odlicno obavile posao koji im je dodijeljen.
Potrudile budu se kaj se ti i Iva dobro splesete.
I spremaju vam iznenađenje.

Image Hosted by ImageShack.us


E nebrem se nadiviti ovom prekrasnom vremenu. Jednostavno obozavam takse vreme!
Posebno dok vjutro nebrem najti kisobrana.
Zakaj opce ljeto postoji.

I posto bu ve srednja obavezna, vec niti nebum mogla povedati kaj bum se ispisala s skole.
I ode moj maloljetnički posao (mama me tira za konobaricu thumbup)
I vec se niti s tim nebrem tjesiti.

A ve pak na posljepodevni odmor.
Ipak oči treba odmoriti za tekmu.

wave


- 15:30 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodosli! ...bilo bi poželjno da ispunite anketu... ===>>>

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovo nije samo jos jedan film o mladima.

Image Hosted by ImageShack.us

Music
Image Hosted by ImageShack.us

Dj
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dance
Image Hosted by ImageShack.us

Sunglasses
Image Hosted by ImageShack.us

Friendship
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Labello
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Summertime
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Fruit
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nature
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Image Hosted by ImageShack.us

Laugh
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket









Bolje ...
Biti pijan nego star
Biti nego ne biti
Biti lud nego glup
Biti tatina curica nego mamin dečkić
  
Free polls from Pollhost.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Life is too short to wake up in the morning with regrets.So love the people who treat you right, forget about the ones who don't and believe that everything happens for a reason.
If you get a chance, take it.
If it changes your life, let it.
Nobody said it'd be easy, they just promised it would be worth it.


Kiss slowly
play hard
forgive quickly
take chances
give everything
laugh when you can't
apologize when you should
let go what you can't change.



As we grow up, we learn that even the one person that wasn't supposed to ever let you down probably will.
You will have your heart broken probably more than once and it's harder every time.
You'll break hearts too, so remember how it felt when yours was broken.
You'll fight with your best friend. You'll blame a new love for things an old one did. You'll cry because time is spassing too fast, and you'll eventually lose someone you love.
So take too many pictures, laugh too much, and love like you've never been hurt because every sixty seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Life isn't about waiting for the storm to pass... it's about learning to dance in the rain.

"Nitko se nebi smio ni na što naviknuti.
Počela sam ponovno uživati u suncu, u planinama, čak i u problemima - počela sam prihvaćati istinu da za besmisao života nije kriv nitko drugi, samo ja. Htjela sam ponovno vidjeti Ljubljanu, osjetiti mržnju i ljubav, očaj i dosadu, sve te jednostavne, možda budalaste stvari koje čine svakodnevicu, ali i daju čar životu. Da jednog dana mogu izaći odavde, dopustila bih si biti luda, jer su zapravo svi ludi - a najgori su oni koji toga nisu svjesni, ponavljajući cijeli život stvari koje im drugi određuju."

"Budi kao izvor što se prelijeva, a ne kao bunar u kojem stoji uvijek ista voda.
Uvijek sam mislila da je to u krivu: opasno je prelijevati se, jer tako možemo preplaviti tlo gdje žive dragi nam ljudi, potopiti ih svojom ljubavlju i zanosom. Tako sam cijeli život pokušavala biti bunarom, nikada ne prekoračivši granicu svojih unutarnjih, nevidljivih zidova.

A onda sam se odjednom pretvorila u ono što sam se obično trudila izbjeći: u vrelo koje se izlilo i poplavilo sve oko mene.
Po izlječenju, vratila sam se u bunar i upoznala vas. Živjeli smo zajedno poput ribica u akvariju, zadovoljni što nam netko baci hranu uvijek u isto vrijeme, a mi možemo kad god nas je volja vidjeti što ima vani, naravno, preko stakla.

No jučer sam otkrila nešto veoma važno: život ovdje unutra je bio potpuno ist onome vani. I tu i tamo, ljudi se drže u grupama, grade svoje obrambene zidine, i ne dopuštaju da išta nepoznato poremeti njihove jalove egzistencije. Obavljaju stvari koje su navikli obavljati, proučavaju nekorisne sadržaje, zabavljaju sse, a što se događa s ostatkom svijeta ne zanima ih, tuđi problemi ih se ne tiču."

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Murphyjev zakon

Ono što ne razumijemo, uvijek je logično.

Svatko bi trebao u nešto vjerovati. Ja vjerujem da ću naručiti sljedeće piće.

Smiješite se, to tjera ljude da se pitaju o čemu razmišljate!

Ako si samouvjeren nakon što si napisao ispit, to je zato što ne znaš dovoljno da bi znao bolje od toga.

Beznačajne se stvari rješavaju odmah; važni se problemi nikad ne rješavaju.

Dim cigarete uvijek se kreće u smjeru nepušača bez obzira na smjer povjetarca.


Ako izgleda predobro da bi bilo istinito, vjerojatno i jest tako.

Kad god odrežete nokte, za sat vremena će vam zatrebati!

Pazljivo slušaj dok drugi raspravljaju o problemu.
Uhvati se za neku sitnicu i njome ih pokopaj.

Svatko ima plan koji ne pali.

Bez obzira što pošlo naopako, vjerojatno će se baš to činiti ispravnim.

Osjećaš li se dobro, ne brini. Proći će te.

Ako za svaki slučaj parkiraš šest ulica dalje, naći ćeš dva prazna mjesta upravo ispred ulaza u zgradu.

Masturbacija je seks s nekim za koga smo sigurni da ga volimo.

Kad god pođeš nešto raditi, najprije moraš uraditi nešto drugo.

Tvoj auto troši više benzina i ulja od bilo koga drugoga.

Pogodili ste četiri broja, ali ste izgubili listić.

Ono što pijan govori, trijezan misli.

Drugi se red uvijek brže pomiče.

Ne budi prvi. Ne budi zadnji. Ne javljaj se dobrovoljno.

Ma kuda ti vozio, to je uzbrdo i protiv vjetra.
Prvi zakon bicklizma



Jinx - Tamo gdje j...



TAMO GDJE JE SVE PO MOM

Tko je kralj, tko pleše sam?
Sve tajne ovog karnevala znam,
Muči me samo da li tu sam gost,
Možda i moje lice krije lica još...
Al', čemu strah i čemu sram?
Ja neću više čekati ni dan,
Galama zove, ali neću s njom:
Idem tamo gdje je sve po mom!

Da ne poludim, da ne mislim,
Da ne čujem i ne vidim,
Da ne izgorim u sjaju tom,
Idem tamo gdje je sve po mom

Tko je kralj, tko pleše sam?
Sve tajne ovog karnevala znam;
Galama zove, ali neću s njom:
Idem tamo gdje je sve po mom!

Da ne poludim...

Tamo gdje je davno stao sat
I vrijeme broji se na bezbroj načina,
Tamo gdje još ima snova,
Tamo gdje je parada ova
Nema puno smisla vjeruj mi...
Čemu strah i čemu sram?
Ja neću više čekati ni dan,
Galama zove, ali neću s njom:
Idem tamo gdje je sve po mom!

Da ne poludim...