body Nikad iskrenije :( - Predstava je završena.. - Blog.hr body

Nikad iskrenije :(

Najvažnija stvar u životu bio mi je ON. I dobra i loša.Tako je to kad s nekim proživiš po prvi put sve važne trenutke u životu,s nekim s kim zapravo odrastaš,jer mogu reć da sam uz njega odrasla.Promjenila sam se. Promjenila sam poglede na svijet,na ljude i na opčenito život.Prihvatiš da neke stvari ne možeš promjenit.Duboko udahneš.I nastaviš dalje,graditi svoj mali svijet. Ali prošlost je teško izbrisati,sakrila se u svaki kutak mene,i koliko god ne mislila o tome,uništava me svakim trenutkom sve više. Uvijek sam spas tražila u lijepim trenutcima iz prošlosti,ali oni za mene više ne postoje. Nema trenutka koji bi me nasmijao,ne s tobom. Shvatila sam da sam uvijek zapravo bila nesretna uz tebe. Ne razumijem što me to držalo uz tebe,i kako sam uopće uspjela skupit snage preko svega proći. Jer svaki lijepi trenutak si ubio sa sljedećim ružnim. Samu sebe mrzim kad shvatim što sam si sve dopuštala uz tebe,za što sam sve tražila neko glupo objašnjenje i prelazila preko svega.

Image and video hosting by TinyPic

Htjela bi nešto gdje bi našla svoje utočište i mir. Tražim nešto što bi funkcioniralo i što bi me činilo sretnom,ali u potpunosti.S tobom to nikad neću osjetit.Jer ti si jednostavno preslab da bi se u potpunosti vezao,preslab da bi napokon prestao bježati i da bi shvatio da sve što te čini sretnim imaš uz sebe.Najlakše je pobjeći,povrijediti sve oko sebe.I onda kad se skupi hrabrosti,iscrpljen i umoran od lutanja tražit pomoć. Tražiti ljubav,pažnju,sve ono što je meni trebalo dok si ti "tražio sebe". Zaboravi. Ne vjerujem više u tebe.Nećeš se ti promjeniti. S tobom nema budućnosti. Nema nitko,ne samo ja.Zapravo ti nemaš budućnosti.Uvijek si pun planova i želja,i nakon nekog vremena izgubiš sve ciljeve i prepuštaš se sebi.A to je nešto najgore.Ne poznavati sebe,ni malo.Više te poznam ja,nego što ti znaš samog sebe.Znam predvidjet svaki tvoj postupak,svaki tvoju riječ.Nažalost,toliko te dobro poznam..A sve bi dala da te nikad nisam upoznala.Po prvi put mi je žao,ne zbog propale "veze",nego zato što više nikad u tebi neću imati prijatelja,zaštitnika,nekoga ko iako nije uvijek bio uz mene,znala sam da je tu negdje. Da me voli i misli na mene. I znam da još uvijek da. Ali ja želim da napokon mogu reći KRAJ,bez imalo tuge ili loših sjećanja. Želim sa smješkom te smatrati prijateljom i osobom koja će uvijek biti dio mene. Ovaj put dobar dio mene. Ali prerano je pričati o tome. Najteže je zaboraviti,preći preko svega. A ja se na staro ne vraćam,ne više nikad! Nesretna mogu biti i bez tebe,jer ti me ionako nikad nisi u potpunosti usrećio. Žao mi je samo tebe,tvoje budućnosti.Teško je biti izgubljen u ovom svijetu, i padati sve dublje i dublje. Glumiti nekavu sreću a zapravo biti uništen iznutra. Ali ja ti još uvijek želim sve najbolje. Probaj biti sretan,to je najiskrenije od mene...

21.09.2008. | 11:53 | | 17 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o meni:

Zovu me: Ana,Anči...
God: 17
Škola: Ekonomska,3.c


Često odlutam u SVOJ svijet..svijet mašte..
Pokušavam ga ostvariti pisanjem..


Image Hosted by ImageShack.us




I"m tired of wondering what im supossed
to be.I dont want to be anything other
than ME...

Linkovi i slike...

Dora
Kika
Adi
Valida
Fukse
Zoki
Tonka
Josip
Lana
Tena
Petra P.
Zoya
Malena
Dario
Petra
Ana
Lucky
Luc
Jelcy
Tišina
Izrezana mala
Ines

Me rolleyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja zvijezdica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines i ja kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet zujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
koji kiss cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Best friends cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines i ja
Image Hosted by ImageShack.us
hehe..izgorile smo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Frajerice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Faferica,haha dead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jopa i Pero nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines,ja,pero
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pero,kamo gledaš?!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tonka i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dora i kika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ljepotice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ines,pero,ja i jopa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lana i Ines
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines,pero i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lana,pero i ines
Image Hosted by ImageShack.us

Lana i pero
Image Hosted by ImageShack.us

Do kraja pero dead
Image Hosted by ImageShack.us

Perveznjakuše
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hehesmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines i pero
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vlatkadead
Image Hosted by ImageShack.us

Tonka i lana
Image Hosted by ImageShack.us

Rukometašice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matejić,sandić i sister
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja slatkica kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Očito je jako teško kad čovjek voli nekoga tko ga više ne voli,ali je neusporedivo teže kada vas voli netko koga vi više ne volite..

Ljubav je poput stakla koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto..

Dvoje ljudi koji su se voljeli ne mogu biti prijatelji..

Ljubavne rane može izlječiti samo onaj koji ih je zadao...

Nitko ne zaslužuje tvoje suze,a onaj tko ih zaslužuje,nikada te neće rasplakati.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



PEOPLE ALWAYS LEAVE...


Kad izgubiš sve,pa čak i onog koga si volio,
živjet češ da bi se sjećao što si izgubio..
Jer ko voli ne zaboravlja,a ko zaboravi
nikad nije ni volio..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



RUKOMET

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us