...°°metak u chelenku°°...

29.05.2007., utorak

postala san i poznata....kghkgfhg...bash...

e ljudi eto na ...krizma mi je gotova ,dobilo se para a i bome je bilo sranja....vecina ih je vec cula za to a i cila hrvatska ce uskoro to vidit.nista,sidili smo i pili na kenjari sa 30 litara vina nas ...nekoliko,kad vis ono neko se zadere : ENO POLICIJSKA PATROLA SA KAMERAMA!!!!! svi uvatili crtu osin njih cetvero,a ja uvatila crtu ka nikad u zivotu i to zbog niceg drugog nego zbog kamere da me ne snimi .i tako su me vatala dva policajca ,jedan s jedne drugi sa druge strane i naravno strpali me u kut ,upailil kamere i naravno snimaju cilu potjeru.curo imas li sta opojne droge u sebe-neman-zasto si uvatila crtu?-straj me-cega te straj,mene?-kamere-a kamere te straj-e..-a zasto si uvatila takvu crtu onda da san ja pomoslija da najmanje u sebe imas 3 kg-a je! di ce mi stat ono-vadi sve iz bisage-koliko imate godina-16 ipo-di van je osobna-doma-zasto ti je doma-pa ostala mi je...-i onda je jos tu nesto sra i pustija me da iden ca.......uglavnon jedan pandur je slomija nogu...ma nemoran niti prepricavat.stojimo mi na kenjari nakon toga i vis ono ovi nas slikaje!!!! kate popizdila!!govori ona njemu-ko je tebi da pravo da ti mene slikajes jeli ti imas dozvolu ,a??!!jebo mater kako cu te tuzit!! i nista on ti lipo ode o svon poslu i vis dolize za jedno 5,mozda 10 minuta cila jebena policija.!!dolazi jedan ono stariji policajac i govori ka :dobra vecer cure.mi ka ;a dobra vecer. pocelo tamo njih pretrazivat jebate !okolo baje stoji 4 pandura ono ispipala ga i izdrpala ..i njega is vih osim nas dvi zenske.samo mi nije jasno i dalje zasto mi nismo otisli od tu kad su oni prvi put dosli????!!!!jesmo glupi u picku materinu!!!lipo nan uzelo sve podatke i sad ih krenili provjeravat.a ja jos nisan izdala osobnu tako da mojih podataka nema nigdi,jebeni nigdi tako da je ispalo da ja lazen,al sve u svemu trazi on moje podatke priko onog kurca ....kako se zove...ono neki toki-voki.i nema,nema pa nema...i on govori ka meni da ce provjerit jos jedan put podatke i ako ih neka nigdi da iden sa njima u postaju.a ja popizdila.ma nelaten van!!!!!i nadjen ja lipo svoju zdravstvenu i on ka provjerava,provjerava....i opet on-nista curo morat cemo vas privest .ja ka ZASTO,MOLIN TE??!!lagali ste podatke . ja ka ma sta -godinu rodjenja,nije bitno eto van prava boli me briga sta mi to znaci!!!a lagala san adresu kucnu...stavila san je od oca..al dobro.a kad je krenilo ispitivanje o tome zasto smo mi uopce tu i ko je kupija to sve pice....ja se uvatila za glavu....sta cu sad.ja kupila pice ,ja inicijator svega,moja je krizma....ja san ispala najkrivlja.jos ja njima govorin kako nema te cure sta je slavila krizmu i daq ja nisan kupila to pice....cujes baju sa druge strane-a nista malo slavimo jer je ovoj mojoj priji krizma i pokazuje prston na mene.....ja ono u picku strininu sta cu sad!!!!ajme uglavnon katasrofa!!! samo znan da ako ne nista bar cu ovu krizmu pantit cili sugavi zivot....a mi smo se makli sa vinon lipo na koldvor i nastavili pit...cujes katu kako mrmlja: peniću ,jebenti tebe i tu tvoju policu (imali smo neku zeljeznu policu za vinu sta je on donija...ma ...kralj je al ono..)....!!to je to uglavnon.....stay toon!hihihihihih.....
- 11:39 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

a nista posebno,malo cu pisat o svakidasnjin stvarima i govorit gladnin ljudima o svome zivotu....nije da koga zanima al ono...cisto da buden uberkulkvazialternaivnarolleyes
al ono ako nekoga nezanima onda dobro a ako je ...opet dobro..ajd zdravomah

evo malo da vidin kolko vas ima
al jebga tek san ga stavila pa ce bit malo...
al...nije to inace tako...
ima vas priko...ufufuf
al sad je ovoliko mislin..posto san ga tek stavilasmijeh smijeh


Free Hit Counters
Free Hit Counters

volin ove debile ispod...previse...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ostatak remek-djela...kate ida kate

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a vidi katce,ala koja panksača,a...ccc....:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ekipa iz snova daruje van....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ala ovi baja i jakich staaari..!!
koji jebakosi,a!!??uf uf...ccc....naughtyrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ee kate, kate,mala kate...znan..
svi smo mi sniferi jeli tako

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ovo san jednostavno morala stavit!!!
hahahahahah!!!!!zavarit cunutrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
balenko..grrrrsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo nas na centrifugi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lipo je zivjeti na mejama...eh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a vid ti guzilice,a...ajme a di je bubnjarka??!!eek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mala jope i vukovichka u jebeno
ogromnon tupilu lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
frontalni udar...a vidi nas sta smo ludi svi..ccc...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vidi njizi dvizi je su fotogenicne pogotovo
ova riba kraj njih.....hihihihihi..:)))

ovo volin procitat...amo rec

puuunooo slikicaa....hehehe :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us