...°°metak u chelenku°°...

24.05.2007., četvrtak

promijeni vrime objave.ajme.ajme.glupa li san.ups.

jo jo jo jo jo jooooooooooo!!!!!!al d pipl in da hauz sej whuaaa!!!WHUAAA! aj ovo je bilo nula bodova .nista.moji nepotrebni ispadi ka i uvik.meni nevridi ona ispeci pa reci i to nikako .ja svaki put kazen ono sta mi prvo padne napamet al jebiga nema veze sta je glupo i sta ja ispadnen glupa i to svaki put ,glavno da san ja to rekla .ma.dead dead...ovaj ispod pjesmuljak kako ga ja nazvashe je pisma od NOFX-a ako ko nezna tako da...cisto informativno al dobro.nista za to .ovo san doma pa mi je malo dosadno jer san otisla ca doma zasnje dvi ure da nebi pokupila jos kojega asa ka i obicno u zadnje vrima.al stvarno danas nije bila ona shema:neda mi seeee!! nego jednostavno nisan stigla .stas.nisan bila jutris ni na tjelesnon ni na predsat nisan isla kako bi mogla ucit fiziku i hrvatski jer moran ispravit onega asa sta san ga dobila ima par tjedana.al dobro to je sada napokon gotovo tako da san na to zaboravila,tj jedino mi jos ostaje lektira .al dobro to.nista za to.jeas li strebi ili nisan?!bang bangbang..eto tri puta za srbiju....hehehe...al te ga brale u nedilju mi je krizma covice!!! uuuuu bit ce party i greedy ,...cccc....neka neka.ma molin te ja u petak moran neki kurac naucit za biskupa kako bi se mogla krizmat.!!ma molin te !daaaj to mi se neda nikako ,al ono nikako !koce to ucit ...to samo ja biserka mogu sebe mucit sa tin...al dobro vridi se pomucit malo da bi dobija nesto jeli tako??pa normalono da je tako!daj jebate ko se nebi malo namucija kad zna da ce za par dana dobit par iljada kuna!!!!takva osoba jednostavno nepostoji!!mislin postoji.tu su opet oni neki kreteni od iznimki.al necu o njima.ono mi...oni mi nisu kul i kvazi.oni su propali.
ajme jedina stvar za koju zivin ovi tjedan tj to mi je uvik jedina svitla stvar u cilome jebenon tjednu a to je PETAk!! petak je zakon!opet ce koncert ,opet ce bit ljudi,vina,i svega ostalog ...necemo sad ode govorit da nebi isalo neznan sta al ono...znate vecsmijeh smijeh smijeh hihihihihihihihihihihi........!!!!!!!!to je to.al te ga brale.je san dosadna sa ovon skolon!daj jebate sad ce kraj a ja jos ....ja jebeno jos seren i pizdin o njoj...stvarno san dosadna...aj nista ...iduchi post OBECAJEN bit ce zanimljiviji...a ....sad iden ucit....cccc...smijehajd pusetna
- 18:57 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

a nista posebno,malo cu pisat o svakidasnjin stvarima i govorit gladnin ljudima o svome zivotu....nije da koga zanima al ono...cisto da buden uberkulkvazialternaivnarolleyes
al ono ako nekoga nezanima onda dobro a ako je ...opet dobro..ajd zdravomah

evo malo da vidin kolko vas ima
al jebga tek san ga stavila pa ce bit malo...
al...nije to inace tako...
ima vas priko...ufufuf
al sad je ovoliko mislin..posto san ga tek stavilasmijeh smijeh


Free Hit Counters
Free Hit Counters

volin ove debile ispod...previse...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ostatak remek-djela...kate ida kate

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a vidi katce,ala koja panksača,a...ccc....:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ekipa iz snova daruje van....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ala ovi baja i jakich staaari..!!
koji jebakosi,a!!??uf uf...ccc....naughtyrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ee kate, kate,mala kate...znan..
svi smo mi sniferi jeli tako

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ovo san jednostavno morala stavit!!!
hahahahahah!!!!!zavarit cunutrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
balenko..grrrrsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo nas na centrifugi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lipo je zivjeti na mejama...eh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a vid ti guzilice,a...ajme a di je bubnjarka??!!eek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mala jope i vukovichka u jebeno
ogromnon tupilu lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
frontalni udar...a vidi nas sta smo ludi svi..ccc...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vidi njizi dvizi je su fotogenicne pogotovo
ova riba kraj njih.....hihihihihi..:)))

ovo volin procitat...amo rec

puuunooo slikicaa....hehehe :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us