...°°metak u chelenku°°...

09.05.2007., srijeda

zasto mi danas apsolutno svi govore da prelose izgledan ...ja stvarno neznan..ma nemoguce ja uvijek izgledan presavrseno i predobro..ccc...jea vrajt.kako da ne.al dobro se nadat.neznan mozda san ja jednostavno psihicki izmorena pa neznan di mi je glava a kamoli ista drugo..ma jbga.valjda ce bit i onih dana kad cu i ja lipo izgledat.eh jao jao .vidit cemo sta ce bit u nastavku moje najdraze santa barbare..dead moran priznat da me uzasno zanimaju nastavci u buducnosti..mozda se nesto dobro dogodi..hehehe..nemoj te se trudit ovo svatit jer ipak ovo samo razumi najinternija ekipa.a stas.mozda jednog dana sazna i cila hrvatska..khkkhk..umrit cu od dosade.ja nemogu vise ucit,nemogu gledat na oci,nemogu mrzit,nemogu volit...nemogu nista..izmorena san.mozda mi samo treba malo dobrog vinaparty cisto zato da me oraspolozi,da zaboravin na sve ostalo.al bit ce to dobro.nije mi bas drago,al san se prije par sati posvadjala sa jednon prijon..koja me uzasno uvridila i nisan znala sta san ja ikome skrivila i jesan li ja uopce kriva za to sve ..al me nije briga.ona se pravdala-al meni je u glavi samo...-ja je nisan jebala dva posto jer se ta zenska uvik nesto pravda i u vik nesto sere...sere kvake-kvaketine!!!i uvik nesto meni ,uvik san ja predmet necije zivcanosti tj predmet za iskalit se.kad san joj rekla da nije bitno i da me nezanima i da njeno opravdavanje meni nece nista pomoc a kamoli da ce to prominit nekako moje misljenje prema tome svemu...ja njoj ocito predstavljan nekog jebenog druida..ili nesto tako.neznan.opet nula.prazno.al ipak ona se je opravdala al opet ona nije rekla razlog nego je spomenila nesto iz daleke proslosti sta je prosla svrsena stver vec duuugo vrimena,ako ne i vise.ma svaka joj cast,necu se upce zabrinjavat okolo toga ,stara moa ako mi nes nesto govoris,dobro al se potrudi da ja to nesaznan od drugih ljudi jer ce bit jos gore,a s obzirom na sva sranj koja ja stavljan na stranu,ne glkedan to tako.malo san prominila pogled na sve.mozda san ja jednostavno takva pa joj dajen neke jeftine izlike.stas.taka san kaka san.nemogu se prominit niti me iko moze prominit....nono
- 16:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

a nista posebno,malo cu pisat o svakidasnjin stvarima i govorit gladnin ljudima o svome zivotu....nije da koga zanima al ono...cisto da buden uberkulkvazialternaivnarolleyes
al ono ako nekoga nezanima onda dobro a ako je ...opet dobro..ajd zdravomah

evo malo da vidin kolko vas ima
al jebga tek san ga stavila pa ce bit malo...
al...nije to inace tako...
ima vas priko...ufufuf
al sad je ovoliko mislin..posto san ga tek stavilasmijeh smijeh


Free Hit Counters
Free Hit Counters

volin ove debile ispod...previse...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ostatak remek-djela...kate ida kate

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a vidi katce,ala koja panksača,a...ccc....:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ekipa iz snova daruje van....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ala ovi baja i jakich staaari..!!
koji jebakosi,a!!??uf uf...ccc....naughtyrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ee kate, kate,mala kate...znan..
svi smo mi sniferi jeli tako

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ovo san jednostavno morala stavit!!!
hahahahahah!!!!!zavarit cunutrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
balenko..grrrrsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo nas na centrifugi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lipo je zivjeti na mejama...eh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a vid ti guzilice,a...ajme a di je bubnjarka??!!eek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mala jope i vukovichka u jebeno
ogromnon tupilu lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
frontalni udar...a vidi nas sta smo ludi svi..ccc...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vidi njizi dvizi je su fotogenicne pogotovo
ova riba kraj njih.....hihihihihi..:)))

ovo volin procitat...amo rec

puuunooo slikicaa....hehehe :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us