...°°metak u chelenku°°...

08.05.2007., utorak

eto ga na bas mi je drago da san dobila bar jedan komentar i to,moran da se pofalin,bez da san stavila iti jedan link i bez da san govorila puno ljudi...to mi je bezveze.neeegooo sta san tila rec....??a to!ja jutros ka cila u nadi da cu ucit jer naravno sinoc nisan ka sta san i ocekivala,i navila ja sat u 5 uri ujutro!!!...cccc....kako da ne stari..!!!ludprobila san..al dobro,nego sta je najludje od svega ja san se uredno digla u sest ipo,otusirala se ,bez da san znala di mi je glava,pojila nesto i automatski san se vratila u nazad u krevet...jeba stari mooj.tako daa..bilo mi je veselo u skoli-mos zamislit sta je bilo,otkrice jebene kurceve amerike ako ne nista jebote bang!!!??? ma nas kako me cisto zaboli kurcic...e..tako..lipo.eto dans san se bas sveukupno osjecala nekako melankolichno,ka sta bi mala kate rekla-melaholicno,neznan..bas mi je nekako bilo sve ravno..ono bila san dobre volje,sritna.dok se naravski nije smracilo i onda...znas sta se desilo!!???nadvija se veliki crni oblak...jer..jer,jer..!!!!!!!!!ivona je popizdddiiiiilllllllaaaaaaaaaaaaaa...khmkhm.da.ne.na odredjenu osobu.daj jebate dozivi me ,ono!!necu ni ja bit tu zauvik ako se tako budes ponasa/la prema meni,e..je san luda,a?sad san se ka uzivila i zabrijala na neku shemu ka ja sen ljuta,nesto previse..ma daj-ja-nemogu bit ljuta,nemogu se svadjat i to sa nikin...cudni su putovi gospodnjinut..eto t te na..tako lipo.ljudi uzivajte i porucujen jednoj osobi da je volin i to puno bez obzira sta ta osoba misli da ja to nemislin...cerek
previse saN DANAS ono,nesto,nean blage..ma daj ajte budite pozdravljeni i saljen van svima puslek..pozz
e i zapantite-sve se dogadja sa razlogon..!
- 23:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

a nista posebno,malo cu pisat o svakidasnjin stvarima i govorit gladnin ljudima o svome zivotu....nije da koga zanima al ono...cisto da buden uberkulkvazialternaivnarolleyes
al ono ako nekoga nezanima onda dobro a ako je ...opet dobro..ajd zdravomah

evo malo da vidin kolko vas ima
al jebga tek san ga stavila pa ce bit malo...
al...nije to inace tako...
ima vas priko...ufufuf
al sad je ovoliko mislin..posto san ga tek stavilasmijeh smijeh


Free Hit Counters
Free Hit Counters

volin ove debile ispod...previse...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ostatak remek-djela...kate ida kate

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a vidi katce,ala koja panksača,a...ccc....:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ekipa iz snova daruje van....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ala ovi baja i jakich staaari..!!
koji jebakosi,a!!??uf uf...ccc....naughtyrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ee kate, kate,mala kate...znan..
svi smo mi sniferi jeli tako

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ovo san jednostavno morala stavit!!!
hahahahahah!!!!!zavarit cunutrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
balenko..grrrrsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo nas na centrifugi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lipo je zivjeti na mejama...eh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a vid ti guzilice,a...ajme a di je bubnjarka??!!eek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mala jope i vukovichka u jebeno
ogromnon tupilu lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
frontalni udar...a vidi nas sta smo ludi svi..ccc...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vidi njizi dvizi je su fotogenicne pogotovo
ova riba kraj njih.....hihihihihi..:)))

ovo volin procitat...amo rec

puuunooo slikicaa....hehehe :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us