srijeda, 22.12.2010.

NOVA GODINA. BOŽIĆ. BLAGDANI I TAKO TO...

Klišeji. Prava riječ za nadolazeće dane. Nažalost. No tko kome zapravo iskreno čestita Božić i novu godinu. Sve se vrti oko punog stola, želuca i malo pretjerano opterećene jetre. Trgovina cvate. Novci dolaze i prolaze, okreću se životi, uzimaju se rizici, stvaraju se iluzije..UŽAS!!

Kad mi kažeš ''Blagoslovljen Božić'' na što zapravo misliš?
Kad mi poželiš sretnu i uspješnu novu godinu...zašto me već tjedan dana u istoj ogovaraš i želiš mi pad?
Zašto koristiš fraze koje su isprazne i koje zapravno i ne misliš?

Zašto ljudi imaju potrebu osjećati se vrijednijima od drugih?

Zašto svi svećenici nisu dobri?

Zašto svi vjernici ne vole Isusa?

Zašto se ja uopće zamaram time?

To vječno pitanje zašto predstavlja problem još od školskih dana. Pitanje na koje nema odgovora....

Iskreno, ne znam kakvu ti novu godinu želim, jer te ne poznajem, ne znam što ti je potrebno. To zna samo BOG. Isto tako ne znam zašto kitimo bor, zašto stavljamo poklone ispod bora, zašto pečemo kolače i pripremamo obroke, sastajemo se sa 'obitelji i prijateljima?' Nije mi jasno i ne razumijem. Uvijek sve završi jednako. Sestra i ja se pogledavamo kad ćemo se dići od stola i krenuti doma, teta se pokušava prisiliti da sve što je pripremila lijepo pospremi..muški dio obitelji traži zrno snage da uopće stane na noge od hektolitara vina koje je popio...i tako...bajka prestane postojati nakon tri sata, ostane puno praznine i posla ...da na sam Božić, kad bismo trebali imati mir i blagoslov, mi imamo mučenje...divota....

Zato si ovaj Božić želim sama sebi. Zato si ovu 2011. želim sama sebi, onako kako ću ja biti sretna i zadovoljna. Onako kako ću ja znati živjeti radosno. Za tebe mi je svejedno, pobrini se sam. Počni i ti konačno komunicirati s Bogom, počni Ga moliti, hvaliti, špotati i slično...radi na tom odnosu i kominiciraj s Njim, jer ja sam na godišnjem.

Zato si želim DIVNE BLAGDANE, PUNO MIRA, USPJEHA, TIŠINE I SREĆE!! Isuse, samo si to želim. Da uvjeti i predispozicije koje si mi dao budu na radost i blagost... a drugi, a drugi nek ti se obrate. Narednu ću godinu ostaviti svima da se bore/ izbore za sebe.

- 10:34 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Do viđenja dragi, do viđenja

Do viđenja, dragi, do viđenja;
ti mi, prijatelju, jednom bješe sve.
Urečen rastanak bez našeg htijenja
obećava i sastanak, zar ne?

Do viđenja, dragi, bez ruke, bez slova,
nemoj da ti bol obrve povije -
umrijeti nije ništa na ovom svijetu nova,
al ni živjeti baš nije novije.

S. A. Jesenjin


Nas je planet
radostima
ubog nešto.
Treba
otimati
radost
danima što bježe.
Na svijetu
umrijeti
nije teško.
Stvarati život
daleko je teže.

Vladimir

Život

Život je prilika, iskusi je.
Život je ljepota, divi joj se.
Život je san, učini ga stvarnim.
Život je izazov, suoči se s njim.
Život je zadatak, izvršavaj ga.
Život je igra, igraj je.
Život je dragocjen, njeguj ga.
Život je bogatstvo, čuvaj ga.
Život je ljubav, uživaj je.
Život je tajna, pronikni je.
Život je obećanje, ispuni ga.
Život je tuga, nadiđi je.
Život je himna, pjevaj je.
Život je borba, prihvati je.
Život je tragedija, uhvati se s njom u koštac.
Život je avantura, usudi se.
Život je sreća, zasluži je.
Život je život, brani ga.

Majka Terezija

Tko sam ja?

Voćka poslije kiše

Gle malu voćku poslije kiše:
Puna je kapi, pa ih njiše.
I bliješti, suncem obasjana,
čudesna raskoš njenih grana.

Al nek se sunce malko skrije,
Nestane sve te čarolije.
Ona je opet, kao prvo,
Obično, malo, jadno drvo.

Dobriša Cesarić


Ja sam dijete bez Boga kao voćka bez Sunca


U suton

U suton, kada prve zvijezde
I prve gradske lampe sinu,
Kad ljubavnik o dragoj sanja,
A pijanica o svom vinu -

Ja tiho hodam pored kuća
U kojima se svjetla pale;
Sva zla, i nevolje, i sumnje
Najednom budu posve male.

I smiješim se u meki suton,
Od zapaljenih zvijezda svečan,
I osjetim dubinu svega,
I da je život vječan - vječan.

Dobriša Cesarić

Ja sam ona koja se smješi u meki suton :-)