svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

banneri za blog.hr


Što je zapravo banner?
Banner je mala sličica koja simbolizira vaš blog, zaštitni znak vašeg bloga !
za blog se najviše koristi 150*60 rezolucija bannera.
Rezoluciju birajte po svojoj želji, ali pazite da nebude veća od 200*150 jer sve veće od 200 i šire od 150 px širi boxeve što naravno uništava prikaz bloga.



Free Music

Free Music



Free Music

česta pitanja...

je li moguče da ja dobim banner prije negog tko je prije mene naručio?

idem po redu, možda če neki banner biti teže napraviti pa ču ga pustiti za kasnije, al se nadam da nebude takvih situacija....

zašto ne radiš bannere u animaciji?

moj program nije baš namjenjen za bannere, a druge nisam instarirala.

za koliko ću otprilike dobiti banner?
ja ću se potruditi da dobijete što prije. Ovisi koliko ću imati narudžba.

Ako imate još kakvih pitanja pišite mi na mail: nina_12@net.hr ili pošaljite komentar na blogu!



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
klikni ako želiš znati koji je kod da ispod bannera bude kvadratić s kodom tvog banera. -ono podebljano.

Free Hit Counter
Discount Rental Cars


KAKO SE RADI BANNER
Ja radim u paintu pa kako ja radim:
otvorim program, i idem na file i tamo stisnem open. Tada možemo u bilo koju mapu i odaberemo sliku koju želimo. tada se slika otvori (nesmije biti prevelika). pa stisnem A da nešto napišem. Sliku možete i mjenjati, pa i bebe znaju raditi u paintu. naravno spremim sliku. tada idem na stranicu http://imageshack.us stisnem browse odaberem tu sliku i stisnem host it! tada se otvori stranica i kopiram treći kod u box ili post na početku čete nači adresu te stranica, pa umjesto nje napišete adresu svog bloga.
kasnije ide ono kaj mi neče prikazati da ispod slike vašeg bannera bude kod.



GOTOVI BANNERI

Image Hosted by ImageShack.us
by: NiKoLiNa

Image Hosted by ImageShack.us
by: NiKoLiNa

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


petak, 04.05.2007.

PRVI NARUČENI BANNERI

Image Hosted by ImageShack.us
by: NiKoLiNa



Image Hosted by ImageShack.us
by: NiKoLiNa



JA ČEKAM NARUDŽBE...
za sad je bila samo jedna....



| Komentari (8) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.