FreddyKruger666

četvrtak, 05.07.2007.

Molim vas ne budite šokirani jer bi i ja učinio isto na njegovom mjestu







Što činiti kad više nikoga ne možete lako uvrijediti i isprovocirati i kad vas ni samoubojstvo vlastita sina nimalo ne iznenađuje?

The Onion

Marilyn Manson ide od vrata do vrata pokušavajući šokirati ljude

Overland Park, Kanzas. Duboko pogođen sve slabijom prodajom albumâ i time što je Eminem umjesto njega postao najgora američka noćna mora , šokantni roker Marilyn Manson krenuo je na turneju od praga do praga po boljim četvrtima u svojem posljednjem, očajničkom pokušaju šokiranja i vrijeđanja prosječnih Amerikanaca.

U društvu članova svojega benda Twiggyja Ramireza, Madonne Wayne Gacy i Zima Zuma, Manson je svoju turneju po pedeset gradova, nazvanu Buuu! , započeo 24. siječnja u Overland Parku, konzervativnoj četvrti Kanzas Cityja, u kojoj živi srednja klasa.

Kad smo prvi put spazili Overland Park, s njegovim urednim malim drvenim kućama, besprijekorno održavanim travnjacima i automobilima u dvorištima, jedva smo dočekali da se obrušimo na nj, kao Crna smrt , kaže Manson, pravim imenom Brian Warner. Nešto kao "Dobrodošli u našu noćnu moru, vi napuhane, nabrekle svinje!"

Prošloga petka u četiri poslijepodne, Mark Wesley, četrdesetšestogodišnji stanovnik ekskluzivnog dijela Overland Parka, Maple Bluffa, čuo je zvukove nalik na vrisak neke životinje u blizini travnjaka ispred svoje kuće. Kad je otvorio vrata na pragu ga je dočekao izrazito blijed i do pasa gol Manson koji si je na vrat žiletom urezivao petokraku.

Gledaj me, smeće iz finog kvarta , rekao je Manson Wesleyju. Jesam li te šokirao?

Kad je Wesley odgovorio ne , Manson je postao razdražljiv. Počeo je , kaže Wesley, udarati nogama o pod i mahati šakama govoreći: "Što ti to znači, ne? Tvoj uštogljeni, puritanski senzibilitet nije uvrijeđen? Ne bi me htio cenzurirati tako da se ne moraš suočavati s ružnom istinom koju predstavljam?" "Ne baš" – odgovorio sam. Nakon dulje stanke, rekao mi je: "Jebi se, budalo!" i otišao namrgođen.

Linda Schmidt se jedne večeri baš spremala odvesti svoju kći Alyssu na sastanak djevojčica izviđača kad je na verandi ugledala Mansona, cijeloga prekrivenog ovčjim iznutricama.

Znala sam tko je on, ali mi se žurilo i nisam baš imala vremena za razgovor , kaže Linda. A on je samo tamo stajao, buljio u mene i čekao da nekako reagiram. Pokušala sam biti fina i malo se šaliti s njim i rekla mu: "Da gospon, to je sigurno dio nekog sotonskog imaginarija. A ovo jedno oko, s bezbojnom zjenicom, djeluje jako uznemirujuće. Svakako bih takvo nešto htjela spriječiti." Mislim, što možeš reći jednom Marilynu Mansonu?

Pokisnuli Manson ostao je stajati na verandi Linde Schmidt i nakon što je ona otišla.

I sljedeći su pokušaji izazivanja bijesa bili dočekani jednakom ravnodušnošću.

Manson je stajao na mojim ulaznim vratima s lažnim dojkama koje je imao i na naslovnici albuma Mehaničke životinje , kaže umirovljenica Judith Hahn. Rekao mi je "Zovem se Marilyn Manson, i tu sam da bih rastrgao tvoj maleni svijet." Mislila sam da prikuplja priloge u hrani za dobrotvornu akciju Kiwanis pa sam mu dala nekoliko limenki kreme za pitu od bundeve.

Ne predajući se, Manson i njegova pratnja nastavili su svoj napad na američki mainstream-senzibilitet. U utorak su stigli u malo predgrađe Detroita, Grosse Pointe Farms, gdje mu je vrata otvorio burzovni mešetar Glenn Binford. I vidio Mansona kako izokrenut visi na drvenom križu, dok mu je član njegova benda, Ramirez, izvodio fellatio.

Baš sam bio pomislio, gle dečka koji to malo pregrubo radi , kaže Binford. Dajte, molim vas, homoerotska blasfemija je prestala biti popularna u kasnim devedesetim.

Ni ostali Mansonovi provokativni pothvati – među ostalim komadanje živog pileta, kupanje u svinjskoj krvi i nošenje kostima od ljudskih noseva – nisu uspjeli izazvati ničiji gnjev, nego samo komentare poput djetinjasto, banalno i kao Alice Cooper.

Mansonov jedini dodir s "kontroverznim" dogodio se u Edini, predgrađu Minneapolisa. Anonimni dobrovoljac Susjedske straže nazvao je policiju kad je vidio gologa, izmetom oblijepljenog Mansona kojega je na uzici vodila sadomazohistička "gospodarica" patuljasta rasta. Policajci su stigli, ali su odlučili pustiti Mansona upozorivši ga da drugi put ne paradira bez dozvole gradskih vlasti.

Mogao sam mu reći nešto gadno, ali sam pomislio: pa kakvo je zlo u tome što čini?, kaže policajac iz Edine Dan Herberger. Hoću reći, to je samo Marilyn Manson, za ime Boga.

Turneja Buuu doživjela je novi udarac kad je Manson shvatio da je prodaja Eminemova albuma The Marshall Mathers zabranjena u svim trgovinama K-marta. A Mansonov album Holly Wood još je u slobodnoj prodaji.

Zašto ste, ljudi, svi vi bijesni na Eminema? On nije strašan!, rekao je Manson. On nema blijedu put leša niti stavlja šminku kojom mijenja spol. On je samo jedan običan dečko. Ja sam taj koji bi vas trebao strašiti, ne on! Ja!

Ako me zabranite , nastavio je Manson, obećavam da ću psovati protiv cenzure i hipokrizije. Molim vas! Lijepo, lijepo vas molim!

Do ponedjeljka, turneja je izgubila sav zamah. Izvori bliski Mansonu kažu da je on iscrpljen i obeshrabren , iako nije dovršio ni prvu dionicu tromjesečne turneje. U vrijeme dolaska u Hoffman Estates, u Illinoisu, već je bio prešao na plastične zapaljene vrećice pune psećeg izmeta koje bi ostavljao na stubama ispred kuća i usmjeravao jako svjetlo pod svoju bradu ne bi li izgledao strašno . Iz Hoffman Estatesa ga je, naposljetku, otjerala skupina tinejdžera na biciklima, savjetujući mu da makne svoju bijelu vilenjačku guzicu iz njihova kvarta.

U petak bi se, prema rasporedu, trebao pojaviti u Bethesdi, u Marylandu, gdje bi, misle mnogi, svoju turneju mogao privesti prijevremenom kraju.

Hej ljudi, jeste li već zaboravili?, kazao je Manson Washington Postu. Svi ste mislili da sam ja odgovoran za pokolj u školi Columbine. I jesam! Ja sam bio odgovoran! Znam da sam to tad poricao svom snagom, ali sam zbilja bio taj koji je dvojici dječaka rekao da pucaju po cijeloj školi. Ne šalim se. Poslao sam im e-mail. I rekao im da štuju Sotonu. Čujete to, djeco? Marilyn Manson vam kaže da prijateljima trebate pucati u glavu, iz oružja! I da svi moraju jesti novorođenčad! I silovati mrtve djedove i bake! I jurišati na crkvu! Hoće li se sad, molim vas, netko uvrijediti?

05.07.2007. u 19:37 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ja sam Novi Bloger

Na ove blogove obavezno morate doć

http://aliasnirvanagirl15.blog.hr/
http://ludnicanablogu.blog.hr

Moje zlo ime


Bloodthirsty, Ravenous, Undertaker-Nabbing Ogre


Get Your Monster Name

gadura