Image Hosted by ImageShack.us

Alanalan rickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlan

i'm dying slowly, slowly but seafty...and you are dying with me....

srijeda, 12.12.2007.

Jasmina!! Seku nekaj stisce!!!( XD ) Jasmina,daj dodi nekaj ju stisce. eh da. To bi vikao moj mladi brizni buraz. Inace ja imam mengu i boli me jako,ali uglavnom. Buraz mi je ljepo upao u sobu kad se presavijah na podu od bola jer nisam popila neofencek. I tako se on zabrinuo, a ljepo od njega.

Mda. I desilo se nekaj ne vjerojatno. Bas sam mislila o tome kak smo ko mali slavili rodendan u megdonaldsu i ono,prisejach se toga. I tako. Udem ja u razred,sjednem u uobicajenu prvu klupu :(. I vidim ja nekaj sareno na klupi,neki papir. Pozivnica. MEGDONALDS pozivnica. WTF???? da da. Lik iz razred ce slavit rodendan u megdonaldsu. Da da. I cijeli je razred pozvao. A dobro ako ga to veseli nek ga veseli.

Bilo mi je dosadno pod engleskim ko i obicno. I inspirirana harry potterom, inace fan sam. Uzeh ja papir svoju tehnicku i zeljenu kemijsku i crvenu. I krenula ja crtat. Nacrtah hmmm pa smrtonosu. Ali izgleda ko ledeni iz medvjedica dobrih srca i ko kk klan lik. Da da. Ima ljepu crnu pelerinu sa zelenim sarama s ljeve strane i zelenom zmijom s desne strane. I nema facu, samo crvene oci. A malo je scary,al je smjesan zapravo. Kako kome,no dobro. Dosta o harry potteru.

u skoli je jos uvjek sve okej,samo necu 3 iz povjesti. Fali mi stari profesor,a navodno ce doc na nase zakljucivanje ocjena jer nam je dosla nova profa. Da otiso nam cogan, Smrc. Isprva ga nisam voljela,al bas nisam,a sad mi fali. Ajme luda sam,profesor mi fali. A dobro ja sam luda ovak i onak,bar mi kazu tak.

Skoro si zapalih sobu. Imala sam svijece na svom ljepom svijecnjaku, na stolu. A kak su svijece bile nove i velike bile su visko skroz do mog panoa, makar on nije i bas nekaj visoko. I zapalio mi se papir. Moj voljeni papir sa nekoliko stotina puta napisano Sjena+Vampire bride. Ali nema veze,napravit cu ja noFi. I bit ce jos bolji nego prvi,aha.

Sutra mi roditelji dolaze iz Zanzibara i Kenije. Smrc,ja ocu u zanzibar. Tam je Freddie neko vrjeme iso u skolu. Zapravo u internat. I nije mu bilo ljepo. Bio je kriv za sve. :( smrc

no uglafnom,mislim da bi to opet bilo sve,no inspirejsn.

...†...ljubim vas i grizem...†...

- 20:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hpff story
Alan Rickman blog

...†...I was not put here by anyone in fear
I came alone as me
Just an idea in a long chain of discovery
Surrounded by the same you
Sometimes your tide pulls me out to sea
And I die in a thrashing curse
Sometimes we are kind
More often, I doze
So far up the beach that those who try to reach are burnt alive in the searing
heat of the desert of my dispassion
So far removed, I never hear the water
'Cept once or twice a month when I see a mirror
And I refuse to believe in some of the things that are said to be here
Let alone those that are not
I'm trying to change my direction
Ours is pathetic in my own humble estimation
I love the planet
The great benign she-wolf
Benefactor
Spinning gently on towards the red giant four aeons hence
When all the rose gardens are consumed in the flash-fire of flying time
She'll leave alone to you
...†...