ajme.

ajme.ne mogu vjerovat da nakon ne znam kolio ali čini mi se jako jako dugo pišem novi post
ali čitajući sve ove postove od onih s kojima sam nekad komunicirala i koji me
se možda ali samo možda sjećaju uhvatila me neka prokleta ljubičasta želja.da napišem post i podijelim
ne znam šta s onima koji će to pročitat.a pitaj boga ko će ovo čitaj.ajme.
i tako sam pogledala i ovaj svoj stari blog i pogledala ove postove i pročitala to čak i pomislila
vidi jadne djevojke što je smotana bila.
a pogodite šta?
smotana sam i ostala.i to tako jebeno nenormalno smotana da....pojma nemam kako ostajem živa.
eh vidim i da sam zaljubljena bila u drvo neko.a više nisam hehe.
i bila sam mu rekla to.da sam zatreskana ko glupača. drvu tom.a on je reko dobro i ništa više.sada ne znam
šta smo.kao prijatelji.
i sve mi se nešto u toj mojoj debilnoj blogovskoj fazi motalo po umu.
a sad kao ne....zapravo užasno da.
i dalje postoje ljuudi koje bih stvarno ali stvarno gađala.
ne martom.bilo čime. ali malo težim.
i ne znam....štekam.jako štekam.takva je situacija sada. i jako sam jako zatreskana ko glupača opet.ali barem je
netko drugi sada u pitanju.pst.konačno.fajnali.=)
i da.možda sad pišem ove gluposti jer imam višak misli koje me ah jako opterećuju ali to je fora i fani i kul.pa ih dijelim na netu.to jest blogu.sasvim besplatno.
znam da sam se oduvijek činila ne svoja ili anti svoja ili kako god bilo kako sam ne svoja.ali nisam svoja.stvarno brijem da nisam.a nisam nikad ni bila.
e da.i ne slušam više six pack.i slične bendove.debili me nerviraju i kad samo vidim da sam u nekom od svoijih postova stavila neke njihove riječi-...ajme.a valjda sam i u toj fazi bila.a ma.
e tako...idem sad.baš me zanima ko će ovo komentirat.ha
ha ha
ne znam....pozdrav!
jebeni ljubičasi pozdrav!!!

20.01.2008. u 20:45
° 2 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

FRECKLE

A SMALL LIGHT BROWN PATCH ON THE
SKIN,
USUALLY CAUSED BY
EXPOSUre to the
sun...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....bog...volim ga!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....najbolja !...



stihovi mi dragi

delfinov let
zagledan u ponor slanog doma svog
delfin je sanjao kako leti svoj čudesni let
zaljubljen u nebo eto takvim se rodio
previše tih i skroman da bi njegova priča obišla svet
i uvek kad bi pomiislio kako krstari albatros
sekao je pučinu ko adrenalin što seče mu krvotok
širio je krila da dohvati božji svod
al ta su krila bila dovoljna tek za pokoji kratak skok
neki dođu srećni pa tako i odu
on je pripao taboru drugom
i tog je dana smrknut okean
izneo telo skrhano tugom
štepam svoje rane dok provodim dane
između želja i istine
logike ponestaje rebus ne prestaje
da mi para vijuge
pravila ne važe moj prijatelj kaže
da sve više veruje
da čudne su sile podigle vile
da nas grešne razonode
ja stojim po strani i čekam da vreme nacrta put do sna
al kao delfina bukagije dubina
sve više me vuku ka verdbi dna
da li sam to ja???????????


six pack