kud idijoti, skakutanje s votkom i višnjama, i još malo toga......

...i tako se polako uputismo, nakon votke s višnjama
na mjesto događanja....
bacakanje uz mnogo mnogo energije koja je pucketala kao male iskrice okolo...
i padanje po prljavom podu...
i drugi te gaze martama.....

o bella ciao!

sjedim ispred kino zagreba, svjetlo sjaj iz izloga, trombociti u žilama,
a tebe još nema....znoje mi se dlanovi...oko mene hrpa čikova...
gledam niz ulicu još nema te....-moja najdraža pjesma
koja divno opisuje moje ruševno ljubavno stanje.

ma bilo je zakon.
ja sam ispucala svoj višak energije. za vikend.
u ponedjeljak sam se probudila sa viškom viškom energije koji se manifestirao danas.cijelog dana.
pa sam se penjala po uličicama i
išla kod tete zubarice da sredimo karijes na četvorci....
i hodala sam po ovom prljavom gradu koji smrdi na naftu
a nekako mi se čini da iz ulica još uvijek isparava alkohol....

ma ne znam.


spava mi se spava mi se spava mi se i ne mogu nać cede koji sam dobila od drage libby da
ga poslušam. ljuta ljuta ljuta.

mijenjam raspoloženja, ali boli me jedna stvar koje nemam za to... ahahha

volim drage kud idijote!

Image Hosted by ImageShack.us


06.02.2007. u 22:33
° 17 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

FRECKLE

A SMALL LIGHT BROWN PATCH ON THE
SKIN,
USUALLY CAUSED BY
EXPOSUre to the
sun...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....bog...volim ga!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....najbolja !...



stihovi mi dragi

delfinov let
zagledan u ponor slanog doma svog
delfin je sanjao kako leti svoj čudesni let
zaljubljen u nebo eto takvim se rodio
previše tih i skroman da bi njegova priča obišla svet
i uvek kad bi pomiislio kako krstari albatros
sekao je pučinu ko adrenalin što seče mu krvotok
širio je krila da dohvati božji svod
al ta su krila bila dovoljna tek za pokoji kratak skok
neki dođu srećni pa tako i odu
on je pripao taboru drugom
i tog je dana smrknut okean
izneo telo skrhano tugom
štepam svoje rane dok provodim dane
između želja i istine
logike ponestaje rebus ne prestaje
da mi para vijuge
pravila ne važe moj prijatelj kaže
da sve više veruje
da čudne su sile podigle vile
da nas grešne razonode
ja stojim po strani i čekam da vreme nacrta put do sna
al kao delfina bukagije dubina
sve više me vuku ka verdbi dna
da li sam to ja???????????


six pack