nedjelja, 07.05.2006.

NEDJELJA, 7.svibnja - večer

mjerila sam opseg svojih grudi ne razmišljajući o činjenici da mi je mama na spoju s profesorom iz kemije, kad je nazvao tata.
Neznam zašto ali slagala sam mu da je mama u svom atelijeru. To je bilo jako čudno jer tata zna da mama izlazi s drugim muškarcima. No iz nekog razloga mu nisam mogla reči za profesora Salinasa.

Danas poslije podne, tijekom mog obaveznog sata ponavljanja s profesorom salinasom, sjedila sam i vježbala PUVZ metodu množenja zagrada( prvi, vanjski, unutrašnji,zadnji - oh Bože, kada ću ikad koristiti PUVZ metodu u stvarnom životu? KADA???),kada je profesor salinas odjednom rekao,'' Sally, nadam se da ti nije, pa, neugodno što se s tvojom mamom viđam iz socijalnih razloga.''

Iz nekog raloga na sekundu sam pomislila da je rekao SEKSUALNIH, ne socijalnih.
no rekla sam:''o ne profesore Salinas, uopče mi ne smeta''.
Vjerojatno je shvatio da lažem jer mi je lice bilo jako crveno.

...nastavit će se...

- 16:43 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...upoznajte moju svakodnevnicu...

LIKOVI

JA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje ime je: Sally Heap.
Živim u New Yorku.
Idem u prvi razred gimnazije,
a moja mama hoda s MOJIM profesorom iz kemije.
Koma.
Visoka sam metar sedamdeset.
Najbolja prijateljica mi je Marcia Mullan.

Marcia Mullan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja najbolja prijateljica...
Zna sve moje tajne,
strahove,
želje-ukratko...SVE...
ima preslatkog brata...

Zelda Kokanović
Image Hosted by ImageShack.us
Najzgodnija cura na cijeloj školi.
Svi bi htjeli biti kao ona...
Ona je prekrasna,plava,visoka...s oblinama,
a ne ravna kao ja...
Ona je CURA najzgodnijeg dečka-Marka Sagea

Mark Sage
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najzgodniji dečko na cijeloj školi.
Zeldin dečko i
odabranik mojeg srca.

moja mama
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jako dobra žena,li lošeg ukusa.
ubiti...zgodan je profesor Silas,
ali je MOJ profesor...
nemam komentara

profesor Salinas
Image Hosted by ImageShack.us
moj profesor iz kemije.
Hoda s mojom mamom...,a i nije jako star...
kad samo pomislim da on gura jezik u usta moje mame...fuj.