nedjelja, 07.05.2006.

UTORAK, 2.svibnja

Danas sam na kemiji razmišljala samo o tome kako bi profesor Silas mogao staviti svoj jezik u mamina usta tijekom njihova sutrašnjeg spoja. Samo sam sjedila tamo, buljeći u njega. Pitao me stvarno lagano pitanje ,a ja ga uopće nisam čula. Jedino što sam mogla reći bilo je:''Što?''
A onda je Zelda Kokanović napravila onaj zvuk koji uvijek radi i nagnula se prema meni, tako da je svojom plavom kosom ošinula po mojoj klupi. Zamahnuo me golem val parfema i Zelda je pohiktala zlobnim glasom:''NAKAZA.''
Zašto uvijek dobri ljudi kao što je princeza Diana, poginu u automobilskim nesrećama, ali se to nikad ne dogodi zlobnim ljudima kao što je Zelda?
Nije mi jasno što Mark Sage vidi u njoj. Mislim, dobro, zgodna je. Ali je tako zla.
Zar to ne primjećuje?
No, možda je Zelda dobra prema Marku. Ja bih sigurno bila dobra prema Marku.
On je najzgodniji dečko u našoj školi. Mnogo dječaka izgleda totalno štreberski u našim školskim uniformama koja za dečke uključuje sive hlače, bijelu košulju i crni džemper dugih rukava ili prsluk. Ali ne i Mark. On u svojoj uniformi izgleda kao maneken. Ne šalim se.
Danas sam primijetila kako profesoru Silasu JAKO strše nosnice, a Marcia mi je rekla da moram prestati biti toliko opsjednuta time. Ona kaže da sam tjeskobna zbog toga što nam je ovo tek prvi mjesec u srednjoj školi, a već imam jednu jedinicu iz jednog predmeta te da tu tjeskobu prebacujem na profesora Silasa i mamu. Kaže da se to zove potiskivanje i projiciranje emocija.
Pomalo je šugavo kad su ti roditelji najbolje prijateljica psiholozi.

- 16:19 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...upoznajte moju svakodnevnicu...

LIKOVI

JA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje ime je: Sally Heap.
Živim u New Yorku.
Idem u prvi razred gimnazije,
a moja mama hoda s MOJIM profesorom iz kemije.
Koma.
Visoka sam metar sedamdeset.
Najbolja prijateljica mi je Marcia Mullan.

Marcia Mullan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja najbolja prijateljica...
Zna sve moje tajne,
strahove,
želje-ukratko...SVE...
ima preslatkog brata...

Zelda Kokanović
Image Hosted by ImageShack.us
Najzgodnija cura na cijeloj školi.
Svi bi htjeli biti kao ona...
Ona je prekrasna,plava,visoka...s oblinama,
a ne ravna kao ja...
Ona je CURA najzgodnijeg dečka-Marka Sagea

Mark Sage
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najzgodniji dečko na cijeloj školi.
Zeldin dečko i
odabranik mojeg srca.

moja mama
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jako dobra žena,li lošeg ukusa.
ubiti...zgodan je profesor Silas,
ali je MOJ profesor...
nemam komentara

profesor Salinas
Image Hosted by ImageShack.us
moj profesor iz kemije.
Hoda s mojom mamom...,a i nije jako star...
kad samo pomislim da on gura jezik u usta moje mame...fuj.