This is our life!!!

subota, 06.05.2006.

N-A-P-O-K-O-N!!!

Evo napokon,napokon sam JA napisala post...A znate,nije lako na 3 bloga svaki dan posteve pisat...Tak da cu se potruditi...Inace kako ste mi ljudiii??? RiTTa ima novi blog... Pa ju posjetite...Ja sam svoj malo uredila pa i taj sad lici na nesto...Meni je uzasno dosadno ovih dana...Jucer smo pisali test iz prirode i dobit cu jednu krasnu ocjenu (citaj:jedinicu)...Pripremali smo se za test iz njemackog koji za tjedan dana pisemo,a ja sam morala ostati do osam u skoli...Tj.malo vise od 8 jer sam igrala sah al sam se zaglavila negdje u sredini od njih 50 ili nesto manje. Osvojila sam srebro,al nis zato...I danas sam se sjetila ovog bloga i koliko dugo na njemu nisam nista pisala...I odlucila sam se malo trgnuti i napisati post na ovom blogu...Osim kaj me buraz tu zivcira nema niceg novog...Jos moram pisat post na BC3-ju...Isuse koliko toga...Mislim ima nekih promjena i nekih novosti al mi se ne da pisat jer vam se i onako i ovako nece dat to citat. Al mi je dosadno svejedno. E i jucer sam pisala neki sastav iz vjeronauka i sad ne znam koliko cu dobit...Neki sastav za Uskrs,zove se Uskrs u mojoj obitelji...A bas sam lijepo to opisala...Mislim...Al nis. Nadam se da cu dobit pet. Aj idem ja dok ...Ma nis...Bye ljudiii...

By: BiLL-iCa
- 11:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>