This is our life!!!

nedjelja, 30.04.2006.

By: BiLL-iCa lud

Heyyy... U ovo doba (1:10),meni je dosadno! I ja pisem post...Kome ne bi bilo...? Od sedam čitam blogove i komentiram...
ZA RITTU:
Ritta,ne ne želim da 'izlaneš' moju,tzv.'simpatiju'! Moj buraz bi vec reko,al ti si mi naj frendica pa to neces uciniti,right? I moj buraz ovo cita i kaze ti da bi tad dokazala da imas vecu jezicinu nego sto su drugi mislili, tak da bi njega trebala 'osramotit',a ne svoju naj frendicu...Meni bi bilo najgore kad bi mi neko reko da Bill ima curu...I ima...no!!!!!!!! I necu nikom rec da si se ti u F.M.-a! Samo ti probaj rec u kog sam ja i idem ravno k njemu i tvom ****** pa ces vidjet...Ajd' nisam ja tak losa,priznaj...K!ss,volim te sis'! (kao sisterkuuuu...)

ZA SVE...
Ok...Bila sam kod In ass danas i posudila mi je DVD Schrei live koncert i Schrei so laut du kannst. In ass,najbolja siiii!!! Pa sam isla na generalnu probu jer sutra imam nastup u pola pet u Zagrebačkom kazalištu lutaka,u Ul. Baruna Trenka,cijena ulaznice je 20 kn,dođite me gledati...Ili nemojte jer cu se osramotit... no,a to nikako ne želim...Ja plešem folklor. Čak sam trebala spomenut...Eto vam još jedan dokaz da sam luda lud!
I...Kaj je jos bilo today...?Pa ima jos nekaj...Danas nisam bila dobre volje pa su me na generalnoj svi ispitivali jel mi neko umro il jel se kaj desilo... I tak su me gnjavili,a inace sam vesela i pricljiva,al su morali skuzit da nekaj ne stima...Pa sam im ja ispricala kog sam ja jucer zvala i ko mi se javio...Al saznat cete na ovom blogu: ¤¤¤. Pa cete onda znat o cem ja pricam. I tako...Ma sve u svemu ja sam u depry i to...Ne znam kaj da radim i uzasno mi je boring. Nek mi se PAMETNI jave na MSN il mail: bill-ica@hotmail.com . Nek mi napisu nekaj kaj ce me smirit il nasmijat. A kad sam bila kod In ass...Jebote ja nisam u sobu mogla uc jer joj je cijela soba poljepljena Tokio Hotel,Bill,Tom,Gustav,Georg posterima! A ja sam joj donijela DVD sa spotovima i intervjuicima Tokio Hotel i na spotovima se stalno vrtio spot Rette Mich. Pa sam ja mislila da cu plakat...A zasto? Zato kaj je Rette Mich moja najdraza pjesma i jako je tuzna i kad sam s onim frendicama koje vole Tokio Hotel,a to su samo In ass i Iw-naa,salim se da on to meni pjeva i da cu ja njega spasit...Haha...I uvijek smo se tome smijale...Al ja sam very sad i jako u depri...I nisam se nasmijala danas osim kad sam bila kod In ass... Za taj spot. Pa je napokon dosao red na Durch den Monsun...I cula sam se nakon probe s njom. Sutra se necemo vidjet...noeekbangburninmadheadbangmadnamcorpuknucu A ja bi In ass!!! Ona je super cura i moja najbolja frendica! In ass,kad ces se vratit!?!?!?! (Znam kad al pokusavam zvucat sto vise u depresiji,al zvucim manje...)!!! hehe...Al imam Rittu i Iw-nuu...I one su super...Al In ass je drugacija! Ona...Ona...Ona je In ass. Ona nije Ritta ni Iw-naa...Ona je In ass!!! Cura koja moze sve! Cura kojoj je dopusteno sve! Cura koja...Ma super cura! Cura koja me pita ocu doc do nje i ceka dok ja nagovaram mamu a ona meni da ne mogu i onda mi mama napokon dopusti,a In ass strpljivo ceka pol sata na liniji! In ass je...Ona je...Ona je...Ona nema problema! Ona ima sve! Odlicne ocjene,mir,nema ni bracu ni sestru...Mislim...Ona je In ass! Joj...Sad cu tu smisljat toplu vodu...Ej...Sad mi se pocelo spavat...Idem ljudi...Bye!!!
K!ss to: In ass,Iw-nii,Rittyci,Teich,Matek (Maty,Pupsy...),Billu iako je nije zasluzio...Tomu (mom sogoru....)... Svimaaa...Ne znam kome jos,al uglavnom svima...K!ss...

BY: BiLL-iCa (in my dreams,in my life,deep in my heart...)
- 01:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>