This is our life!!!

nedjelja, 16.04.2006.

SRETAN USKRS!!!!!!! wave

SRETAN USKRS LJUDI!!! Svima sretan Uskrs!!!! Mojim frendovima: Tei,Ritti,Matei,Lucki...Svima!!! Pjeru...Hhmm...Spoiled bitch,Bikčini...Doris moram pozdravit'...Tatinog frenda koji mi je donio TH spotice i cd!!! Ovaj auto koji dole trubi,ne znam kome,i ide mi na zivce...Lol...Pa onda...Kome jos!? Jasi,Anči,Baby_Blue,Doni,Nice,Ireee,Tovaru...Kristij@nu,Lindi...Svima sa chata! Osim Super Hrvoju...On zivcira. I moram pozdravit Hotelovce! Mislim na prave Hotelovce. Bill,Gustav,Georg i Tom. Decki pozz...Blog 27 jos uvijek mrzim....E i sad ce mi Doris napravit' anti-fan stranicu i to namjerno...Haha,jel' da je glupa!? Sad sam se svadala s burazom. Ritta ne moze na internet jer je u kazni zbog,Bog zna cega! Danas idem kod bake i djeda... I da...Brisem onaj blog i radim novi. Vidjet cu jos kako ce mi stvari stajati...Svima k!ssach i sretan Uskrs jo jedanput! K!ss!!!!!!!!!!!!!!!

Postach by: BiLL-iCa Kaulitz
- 11:29 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>