This is our life!!!

nedjelja, 09.04.2006.

By:BiLL-iCa

Oh Bože!!!! Ja ću zbilja poludjeti!!!! Znate kaj!?!?!?! Znate kaj!?!?!?!?! Znate ono kaj mi je mama naručila cd-e!? E pa tatin frend iz Njemačke mi ih je donio!!! Al' će mi ih sutra dat'! A jedva čekam kad dobim orginalke!!! E ne ću bez tih cd-a ni spavat' ić'!!! Jedva čekam kad ih dobim!!! Sad slušam Billov glas koji me razveseljuje...I to jako,jaaaako!!! Dobila sam 3!!! Iz lektire. Jer sam premalo napisala pa sam se sad potrudila ovu lektiru koju sutra imamo...Napisala sam 12 str. Možda manje od 10...Kaj ja znam... Sam sam se poslije toga kompa primila. Jelena spržila sam ti cd pa ću ti dat' il' se sjeti sutra doć' po to. Kak' god! Ona ima popodne školu,a ja ujutro pa je nezgodno... E za Uskrs ću u crkvu nosit' cd-e da ih svećenik blagoslovi! Jučer mi se buraz krstio...I samo narodnjaci...Već sam vam to ispričala...I meni je opet jaaaaako dosadno... Kako ću ja sad spavat'!? Tako mi je jaaaako dosadno... A gledat' ću spotove TH-a koje sam si presnimila. E a kak' je glupo sad! Sad ispada da ja sama vodim blogach,a Ritta ne može jer ne će primit' lozinku il' kaj već. Uglavnom imamo incident! Molim biiig help ko' je od pomoći nek mi se javi na bill-ica@hotmail.com. To je i MSN Messenger pa ko' mi hoće pomoć ko' ne...Svejedno! Btw:strašno mi ide na živce kad mi dolaze atifan tokio hotel komentari i takve stvari. Bye sad moram ić' jer moram sredit' nekaj s TH-om...Bye! I blogom naravno,a sad napokon....

BYE!!!!!

K!ssach: Teici,Ritti koja mi se ne javlja na tel....Hmmm...Billu ogroman kiss zbog svega! I Tomu i Gustavu a i Georgu jer su mi svi od velke pomoći bili! Makar se ne poznajemo ovak' al' prek' maila...I svima...Uglavnom TH-u najviše!!!

Ovaj post je na brzinu ščrčkala: Anna Marija (Kaulitz),pod nadimkom:BiLL-iCa
- 23:14 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>