This is our life!!!

nedjelja, 09.04.2006.

By:BiLL-iCa

Haj...Znam da duuugo,duuuugo nisam pisala i ima toliko novosti,i još su "friške" ni Ritta ih nije čula...Ovako...Za Uskrs dobivam SVE cd-e,dvd-e od Tokio Hotela,singlove....E sve! Pitala sam mamu jel' mi kupi jedan njihov cd,a sad ju pitam i kaže da ih je naručila sve iz Njemačke! Gledala sam na PRO7 Tokio Hotel i Bill je očito pjevao uživo el' je oooodlično pjevao! Imate snimku na internetu: (klikni),pa je pogledajte kako super pjeva...Meni je jučer bilo strašno jako dosadno jer mi se buraz krstio pa nisam mogla van ni niš'...Pa smo ja i on htjeli na slavlju slušat' ovo kaj ja slušam (Tokio Hotel i to...) pa su nam rekli da uopće ne će bit muzike! A ja sam poludila...I onda kao meni počnu mama i tata razlog: "Nema muzke jer je tvom kumu koji je vlasnik tog kafića il' čeg već' umrla mama pa nije baš prikladno." A dođemo mi tam pojedemo i samo narodnjaci! Ja sam povraćala poslije (od narodnjaka vjerojatno). I ostali smo do 4 ujutro tam i ovi su bili pijani ko' letve i pjevali. A tamo je bila moja baka koja si je isto "malo" popila...Mislim to je bilo tako malo da je počela pjevati! Ajme...Moja baka kako pjeva...Ovo nije normalno! A cijeli dan i noć su me tetak i tatin bratić proganjali s fotoaparatom! A dobro znaju da me to živcira! Danas sam trebala ić' kod druge bake i djeda,al' ne idemo jer dolazi moj tetak s mojom tetom. Rekla sam mu ak' još jednom vidim taj fotić da će zajedno s njim letit kroz prozor! A ja živim na 6.katu pa će bit' lako najvjerojatnije,he-he...Postere sam si sve našla al' ih ne ću ljepit' jer preuređujemo sobu,tj. uskoro dvije sobe jer će mi mama i tata prepolovit' nekek' sobu tak da moj mali buraz (čitaj:gnjavator) i ja imamo odvojene sobe. A moja sobica će bit' obojana u crno i imat' će crveni logo Tokio Hotela na stropu...Mama mi je dopustila! Yes!!! A tek onda ljepim postere! Yupi!!!! E a hvala Bogu da više ne ću bit' u istoj sobi s ovim malim idiotom. No,ja obožavam Tokio Hotel pa sam se odlučila. He-He. Ritta će valjda napisat' post. Nadam se. Kissach svima!!! Pogotovo Billu,Tomu i Gustavu!!!

By: BiLL-iCa ( cerek )
- 14:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>