This is our life!!!

nedjelja, 02.04.2006.

By: BiLL-iCa

Haj čitatelji...Ritta,zašto nisi bila na misi? A ja sam zakasnila...Došla sam negdje na pola mise...Sad sam se vratila. Otpratila sam Ivonu. Bila je Matea na misi. Ovaj put se nitko nije onesvjestio. I sad mi nikog nema dom. Samo smo moj buraz i ja doma. Bila je Petrina sisterka. Ozren,Terza i ti osmaši su bili,a vidjela sam Dominika iz našeg razreda vani. Mislim si ja...Sad on ide na misu,a kad on ono šuta nogometnu loptu i ide na igralište gdje je bio Stjepan Mate i ti dečki...Ok,ne baš svi...Idem sad pitat' Rittu jel' ide van oko pola 12...Moram si kupit' novu maskaru,olovku za oči (crnu) i to...I da ne smijem zaboraviti boju za kosu. Danas sam se trebala farbat' al' iz nekog nepoznatog razloga ne idemo kod moje tete (ona je frizerka) koja mi je obećala da će me danas obojat' u CRNO!!! A ja sam se tako radovala,a ne mogu danas. I NEŠTO ZA BILLA: RETTE MICH!!!!!!!!Danas je tako nekako...Drugačije...Sutra pišem zemljopis. Nadam se da ću ga dobro napisati jer sam učila (ovaj put stvarno jesam!!!)...Znam,to uvijek kažem,a navodno lažem...Ja ne lažem...Ok dosta mi je ovog (...)!!!
E sad mi se frendica spojila preko MSN-a(...). Ritta mora malo pričekati...Ok ljudi bye!!!

4 Bill: I LOVE YOU!!!

By: BiLL-iCa (Anna)

P.S.ZA ONE KOJI NE ZNAJU, Rette Mich je na NJEMAČKOM SPASI ME. Rette Mich je i naslov velikog hita moje omiljene grupe TOKIO HOTEL. BILL,VOLIM TE!!!! (Ich liebe dich Bill!!!)
- 11:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>