This is our life!!!

subota, 01.04.2006.

By:BiLL-iCa

Haj ljudi...Bili smo vani...Sad sam na MSN-u sa Stel...Dopisujemo se. Ritta i ja smo šetale pse i srele Biškićeve frendice. Išle mi do moje zgrade i vidjele _ _ _ _(MOLiM DA NE POGAĐATE TKO JE TO). On je išo ispred nas...(Jao meni!!!!) I ja sam samo skrenula na drugu stranu.Pa mi je došla frendica i njena family...Pa smo još s Rittom išli van...A vidla sam _ _ _ _ kroz oprozor. Bio je na igralištu i sjedio tam' pa sam ja htjela da idemo tamo,al' smo ja i Ana-Marija trebali otpratiti Rittu jer je ona trebala kući...Pa smo se vraćali pa smo vidjeli _ _ _ _ _ _ _ buraza,a htjele smo ić' na igralište gledat' _ _ _ _ i dečke kako igraju nogomet,a onda smo došli tam i nikog živog!!! Čovječe sve prazno! Nema nikog! Pa smo se šetali po Dugavama i čitali ono kaj smo Ritta i ja (nešto) po stupovima u Dugavama. E ako vidite da prepoznate : B.V.T.A. ili T.V.T.R. Na stazicama piše "TOCKO V.T. RITTA" ili "TOCKO VOLI TE RITTA"! Sad mi sve ide na živce...Večerala sam i...KAJ DA SAD RADIM!?!?!? Dopisivala sam se sa Stel...E,a mama mi gleda Karana u "STUDIU 10"... Pokazivala sam sad trogodišnjakinjama Billove i Tokio Hotel postere i kažem ja njima: "Vidite ovog? To vam je Bill. On vam je moj dečko."...A dobro sam se kasnije nasmijala...I sad fredničine sisterke misle da ja imam dečka. A one ne znaju ko su Tokio Hotel ni ko je Bill ni niš'! E pa sad si male misle to kaj sam ja njima rekla. Stavim ja cd i njima kažem: - To vam pjeva moj dečko. Vide one...Cijeli moj radni stol zašaran. I to sve lijepo piše : -Bill voli te Anna ili Anna+Bill i to. A curke ne vjeruju! Samo zjevaju! J*****,ja si mislim kaj ove niš' ne znaju. vide one njega u OK!-u i BRAVU i one samo oči onak izbulje i pitaju me : -Dečko ti je u novinama!? Ja njima,da...Kak su curice super...E da bar su svi takvi...Da mi vjeruju kakvu god ja glupost zinula! A idem sada komentirat' blogache i vi meni...BYE!!! Ki$$ svima:Bulovecki,_ _ _ _,Gustavu,BILLU,Tomu,Petri,Ritti,Tei,Teici,Martini,Matei...E ma svima...OSIM DORIS!!!!! Ani Korbar,pozz (sorry zbog onog prije tjedan-dva)...POZZ.......................

BY: BiLL-iCa wave
- 21:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>