This is our life!!!

petak, 31.03.2006.

By:Bill-ica

Hey ljudi...Kaj ima? Kod mene svašta...Sad je 20 do ponoći,a meni se još ne spava...Ajoj...Boli me grlo...Zbog onog sladoleda danas...Auch........Radila sam neke slike,kao izgled mene i Ritte...Ja sam ona crna...Istina da sam brineta,al' sad se farbam u crno tak da ću uskoro postat' crnka!!! Yeeey!!! Dobila sam danas 4 i to iz matematike!!! A profesorica,kojoj je danas rođendan meni govori da ona nije od jučer i to jer sam ja navodno prepisivala od jedne cure kaj sjedi sa mnom na matiši i ima dvojku iz nje...A profesorice!!! Zašto?!?!?!? ZAŠTO mi ne vjerujete!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!??!? ZAŠTOOOOO....?!?!?!?!? Uglavnom...Dan sam provela ovako...Ujutro sam bila u školi i na prozoru likovnog piše za jednog dečka koji ide 7.? razred da je afro-amerikanac...To je pisala jedna cura koju ja dobro znam...Pa sam se vratila iz škole oko pola jedan...Ručala,prošetala pse prvi put,išla s Rittom van na slatkač i tek što smo stigli do slastičarne meni zvoni mob. Halo? Moja mama pita idem prošetati pse...A dobro idem...Prošećem ih,i idem s Rittom do slastičarne. Kupim ja sebi slatkač i boli mene grlo. Idemo mi u PINKY da si Ritta nekaj kupi jer nije smijela sladoled...Dođu Petar i Karlo i žicaju nas lovu. Pet minuta kasnije...Karlo se vraća iz dućana s kornetom,a mene cijelo vrijeme žico'!? Ok...Napokon ih se riješimo i odemo na igralište i evo njih opet! Kaj oni nas prate ili kaj!? Išle mi na košarkaško igralište i pogodite tko je bio tamo! Tamo je bio Tocko! Please...I Ritta se počela s rolama rolat po igralištu...E a ona zgoda s jedim iz 8.a...Jao!!! Idemo Ritta i ja u zemljopis,a iza nas jedan iz 8.a koji ide u hrvatski. Ritta meni nešto priča a zatim se naglo okrene i počne se na ovoga derat'! Ja nju gledam i mislim >>KAJ JE SAD OVO!?<< A ona njemu samo ovako: Kaj nas stalno pratiš pederu glupi!?!?!?!?!? Pusti nas na miru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A on ni kriv ni dužan samo gleda u nju. Naša Tea je otišla u Zadar....No...Ja i Ritta smo otišle do mene pa smo surfale točnije rečeno,ona je bila na mom kompu i uređivala naš blog a ja sam se dopisivala na laptopu s frendicom preko MSN-a. Stella se zove...Dopisujemo se mi i pustim ja Tokio Hotel...Prestanemo mi razgovarat' i ja i Ritta počnemo pjevat'. Zove mene Ines i pita me jel' ogu sutra van...Ja njoj kažem...A valjda mogu...A ja uvijek idem s Rittom i nikim drugim van tak da mi je malo čudno...Al' OK. Ritta. Završim ja s laptopom i gasim ga. Dođu moji starci. Ja moram ić' nekud a Rittu su zvali da ide doma. Sutra mi idemo s Ineskom van i nadam se da ćemo se zabaviti s njom jer ju Ritta baš ne obožava,al' potrudit' će se ona...Sura ću vam ove slike stavit' jer sad ne mogu...Buraz mi je do sad gledo' Harry Potter filmove...Tata i mama mi spavaju,a i ja sad moram u krpe makar mi se ne da...E i KORBARICA pozdrav! Ritta i ja te pozdravljamo...Pozdravljamo još i: Bulovecku,Teicu,Mateu,bikčinu,spoiled bitch,Deu,kutchicu sve naše čitatelje i one koji nam ostavljaju komentare i koji su nam ih prije ostavljali...KI$$ našoj Tei s kojom ne možemo van za vikend jer je ona u Zadru...wave wave wave wave wave wave wave Kissam MADA,TOMEKA,CELLU,SKULLA...Ki$$ to everybody i čitajte nas i dalje i please...

...OSTAVLJAJTE NAM KOMENTARE!!!!!!!!!!

BY: BILL-ica!!! KI$$ SVIMA................................................................................................

P.S. BILL VOLIM TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





DUGAČAK POST.............................................................................. 4 BILL ---> I LOVE U!!!
- 23:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>