This is our life!!!

petak, 31.03.2006.

nema naslova

da...hm,hm... nema naslova stvarno...nema sad to veze. ujutro sam vježbala violinu(al fakat mi se nije dalo...)...i onda sam...ne...ujutro sam bila u školi a nakon škole vježbala violinu...(fakat sam mutava...već sam si umislila da je subota...)i onda nakon ručka sam išla van s rolama...sama jer anna ne želi...a ove ostale cure iz mog razreda su totalno...hm,hm ...i nakon negdje 5 sati me anna nazvala da dođem gore do nje da idemo van. i tako ja dođem gore a kad je ona vidla role odma...ma...neće cura van kužite...ne? i 3 sata sam ju nagovarala i onda ju je mama sterala pa je ipak išla...hehe!!! i vidimo mi tocka na igralištu i ja si pomislim: pa on je uvjek na igralištu kad mi dođemo... I idu oni negdje a mene mama zvala da dođem ispred zgarde...i oni tam išli...i sigurno su mislili da ih pratimo... a nismo...grozno .....i tak... glupi dan...bez veze...
Pozdrav: tini i njenom ******, anni i njenom ****, tei koja je na jedrenju i njenom ******, maty i njenom *****.
e još sam vam zaboravila rec da me monika danas pitala kak se prezivam jer se ćurić navodno zaljubio u neku koja se zove isto ko ja....mislim...zamjenit mene s njom...haha
bok ...sad idem sam cu neku sliiku nac...al to u drugom postu...
by: ritta...bay
- 19:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>