This is our life!!!

četvrtak, 30.03.2006.

By:Bill-ica

Ok...Doris jučer nije došla u školu i svaki drugi dan ona markira...Danas smo trebali pisati zemljopis,al' je profesorica zaboravila testove pa na kraju nismo...A ja sam učila!!! I..JOOOJ DA!!! VIKTOR JE POLJUBIO ANTONELU U USTA!!!!!!Fujjjj!!!! Odvratno!!! Idem poslije van s curama....Ja na rolama,Matea na rolama,Ritta valjda na biciklu kao i Tea...Al' za Teu je valjda to sigurno! I vidjela sam jednu odvratnu sliku koju je netko preradio! Zapravo 2 takve! Kako se Bill i Tom ljube kao!!! Ne zaboravite ovaj kao!!! Ok?? I vidjela sam jednu KAO da Tom puši al' to vam nije istina nego je to netko izmislio...A da puši prvo bih ga ja nalemala a zatim Ritta a tek onda druge cure!!!A Doris ga bome ne će niti pipnuti!!! Samo neka proba! Pitala me Ingrid kaj ja imam protiv Doris!!! I KAJ JA IMAM PROTIV DORIS????? Zamislite vi molim vas! Što JA imam protiv DORIS!?!?!?! Ja bih i Ingrid i Doris pošteno izmlatila!!! Ingrid se tako počela preseravati otkad je došla Doris! Doris ovo,Doris ono! Doris je išla u Englesku!!! Jao,moćna je!!! I zato mi može zapovijedati!? Ako ćemo se tako igrati onda ću ja njoj ovako: Ja sam ti bila u Poljskoj,Mađarskoj,Češkoj i Sloveniji,a ti me ove godine u sedmom mjesecu dođi gledati kako se na pozornici u Bogarskoj znojim od pjevanja i plesa!!! A zatim dođi u London!!!! I PRESTANI SE IGRATI BOGA!!!!!! Bezobrazna i bahata luđakinja! Nema pametnijeg posla nego za*******' me??? Koji kU%@* me imaš z!($$%"%&"$%&$%&%$&!?!?!?!?!?!?! E INGRID KAD JA POČNEM ONDA SI MRTVA I TI I TA TVOJA KUČKICA DORIS,OK?KAD JE DORIS DOŠLA U NAŠU ŠKOLU SAMO NAS JE POKVARILA NIŠTA DRUGO!NIJE IMALA PAMETNIJEG POSLA!ZBOG NJE SU _ _ _ _ _ skoro izbacili iz škole! Ta mala ?*"=?="#)=!!!! Joooj samo da znate kako MRZIM DORIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IDEM NAPISATI TU ZADAĆU VEĆ JEDNOM SAMO NA BLOGU VISIM! CIAO LJUDI!!! KI$$ SVIMA(NE DORIS!!!!!!) A POGOTOVO *****,**** I ******* I NARAVNO CURAMA IZ MOG RAZREDA OSIM ZNATE VEĆ KOME! POZDRAV SVIMA I BULOVECKI,RITTI,TEI,TEI B,MATEI,MARTINI...SVIMA!!!! BYE!!!

BY: BILL-ica
- 14:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>