This is our life!!!

srijeda, 29.03.2006.

By: BILL-ica

Haj društvo! Kaj ima novog? I da Ritta,još se malo ljutim na tebe,al' će prestst' do sutra. Nadam se...Molim te da nikome nisi ono rekla,niti se derala o meni i o tome...Please. Ako ne onda ćeš sutra trčati po moj cd u informatiku!!! Kiki je skupio hrabrosti i napisao ono Andrei...Kiki,Kiki...On je gay i to...Bilo je danas svašta...Prije škole sam si odlučila isprintati svih 18 (!!!!!) stranica intervjua Tokio Hotel,a i slike sam spremila i pretrpala cijeli komp. Na putu do škole sam srela Petru,pa smo opet do mene išli,pa do Tobacca,onda smo sreli Ivanu...Duga priča...Dobila sam danas jednu lijepu peticu (<---YEEEEES!!!!)....I onda je završila škola...Pa smo Ritta i ja išle do nje...A onda sam ja išla opet u školu pa su tam bile Iva i Ana-Marija R.(ona se u Hrvoja iz 7.b DUGAVE)...A onda smo išli sve tri do mene. Dok su one pisale zadaću,ja sam si navinula Tokio Hotel do kraja i surfala po svuda...Pa su one sve završile i pridružile mi se. Ana-Marija je poludila,a Iva je počela pjevati. Pa su cure vidjele moju sobu i onda je počelo ono "Jooj,kako super! Posudiš mi taj film? Spržiš mi ovaj cd?" I takve spike...Došle mi za laptop i ja Siple Plan do daske kad ono netko mumlja....A to je bila Ana-Marija! Pokušavala je pjevati,no nije joj uspjelo.I...Hhm...Zakasnile smo na informatiku,pa smo jurile...Došle mi tamo i vidi...Dobila sam peeet!!! Zadnji sam put iz testa dobila četiri pa sam ispravila na pet! Javit' ću se ja slijedeći put...Pa smo poslije toga Ritta,Matea,Tea i ja otišle van...Onda smo vidle Rittinog Tockića...<---Ha-Ha!!! Pa...Ma bilo je svašta...Vidle smo profu koja je navodno dobila rak pa nije dolazila u školu...Pa je Matea otišla doma...Pa je Ritta išla vježbat' violinu,a Tea i ja smo otišle do nje i malo bile na kompu...Pa smo išle van i onda smo čekale (nekoga) da ga (nešto) pitamo ili nju...Ha-Ha...Pa smo otišle doma...Ja sam odmah išla na komp za MSN jer bez toga ne bi mogla živjeti (smijeh)...Pričale smo o svemu i svačemu,a onda sam ja naletila na blog Andree i njenog društva i na Andreinom postu vidjela zanimljive komentare...Kiki je Andrei rekao da ju voli,da voli rozu boju...Pa pusa svim dečkima iz njenog razreda od Kikija i te gluposti...Kiki kako se možeš preseravat' tam' 'ko neki idiot (što i jesi) i govorit' svima i to na internetu da si nešto što nisi nikad bio,niti ćeš ikada biti. Pa je bilo svašta danas....Joj kako brzo na tipkovnicu pišem...Ajoooj....Tata mi uskoro dolazi doma,no kaj bi mu ja...Moram nać' neku novu Billovu sliku jer na koji god ja blog o Tokio Hotelu dođem vidim sve slike koje već imam. I Billove,i Tomove,i Gustavove,i Georgove i zajedničke...Ama baš sve! Vidjele smo svašta,DORIS...Mrzim te još uvijek bez brige...Koliki post...Ima Tea duže... No...Počela sam raditi razne gluposti...Izvrijeđala sam Doris na sto pedeset tisuća različitih načina , pa i više...A još me uvijek živcira i ona i ta njena opsjednutost Tomom,Billom i Tockom i naravno,Tokio Hotelom...Pazi...Prošli tjedan Ritta i ja pričale o svemu što mi volimo i ne volimo,a slijedeći dan...Doris voli sve isto kao i mi! Pazi molim te!!! Doris,ako te još jednom vidim kako me kopiraš završit' ćeš ravno kroz prozor,pa u kanalizaciju...Ne šalim se,ozbiljno!!! No to bi bilo sve za danas...Volim vas! CIAO...BY:ANNA

O Doris ću nastaviti slijedeći put i o ostalim curama koje se preseravaju iz mog razreda.....
- 21:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>