This is our life!!!

srijeda, 29.03.2006.

by:Ritta

Bok ljudi! Bila sam danas vani s curama...Anna,Tea,Matea. Vidjela sam Tocka(puse njemu,VOLIM TE!!!!).Ispisala sam se iz zbora i upisala na inficu...Bilo je dobro. Ok,ne baš dobro jer se Anči poslije deračila na mene. Anna...SORRY! Evo cijele priče: Ja sam se upisala na informatiku i kako je Anna mene zarazila s Tokio Hotelom ja sam ju pitala jel' ponijela cd. Ona mi je dala onaj s one tri pjesme a sebi ostavila onaj s 12....Ja sam slusala redom te pjesme kad ono...Ostavila sam ga na informatici u kompu! Anna se toliko derala na mene (SORRY)...Tako da sam se isprepadala(mos mislit')... Bilo je svasta...Anna sorrrrrrrry!!! I Anna se namazala ko' Bill...Izgledala je stravično (SORRY)!!!!!! Idem ja sad...
Ki$$ Tocku! BYE

RiTTa
- 21:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>