This is our life!!!

nedjelja, 26.03.2006.

By: Bill-ica (nešto važno za Anu Korbar)

Ispričavam se Ani Korbar što sam je nazvala kujom i to...No ne ispričavam se Doris i Ivoni B.(nije iz naše škole).
Ana fakat sorry,ja ću to pobrisati sada i stvarno mi je jako žao. I da...Molim da mi se javi onaj tko stalno ulazi u moj i Rittin blog i molimo ga da prestane!!! Danas je bilo svašta no ništa kao i svaki dan (znaju NEKE cure na što mislim i molim ih da drže jezik za zubima). Ujutro sam bila u crkvi. I jedna cura iz 6.b,Mia Sara se onesvjestila. Jako mi ju je žao....A sad idem jer se dopisujem s Teom i Rittom preko MSN-a. E Martina (8.a),čujem da imaš MSN. Moj ti je bill-ica@hotmail.com . Imam ja jos dva al samo taj koristim...Ana Korbar,još jednom ti se ispričavam i nadam se da ćeš mi oprostiti. Pusa svima i Ani Korbar!!!! BYE!

Bill-ica
- 20:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>