This is our life!!!

subota, 18.03.2006.

By: BILL-ica

AAAAAH....Trebam li se ja to smiriti ili??????? Ahhhaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zvala sam "LOVE OF MY LIFE" (čitaj:Bill) na mob i kaj je bilo????JAVIO SE!!! Ne mogu belivit'! Ja sam mu samo ponavljala "Ich liebe dich Bill,ich liebe dich Bill..."!!!!!!!!! Jao,jao,jao...Kako zvuči uživo prek moba...Aaaah...Joj,joj,joj...Al' sam zato PONOVO spiksala kune na mobu...Dobit' ću novi mobile...(YES!!!!!) No to je zapravo onaj stari moj koji sad ima my brother...Jer sam otkrila da na tom mom starom ima MP3,okviri za slike,moj Bill i takve stvari! I jedva čekam da ga dobim tj.da se zamjenim s bracekom...Yess...Tako sam happy! No dosta sad...Uglavnom sad sam na "Jamba TV" vidjela Billa i dogovorila sam se s Rittom da ga stavimo na blogach,naš naravno...Stavit' ću spot "RETTE MICH" kojeg sam jedva našla! Sad idem tražit'...I da dobit' ću svoj 3. kompjuter tak da više ne moram pisat' na tatinom laptopu ili maminom kompu...Ja i bracek smo se dogovorili da ćemo kao pozadinu stavit' Billa jer je to i njemu cool...A sad idem tražit' to po blogu,pa idem s Teom i Rittom van i napravit' ćemo totalno sranje!!! Ja ću ubit' jednu Mihaelu i Valentinu i Antonellu i Doris,Ritta će mi pomoć ubit' Mihaelu,Doris i Antonelu. I to s razlogom...Ove koje ja napadam su meni nekaj skrivile: Antonela se zaljubila u Billa i Doris također,Mihaela je u Ledu,a Valentina hoda s njim! A ako mi netko pipne ili spomene Billa otpada mu ili joj glava s ramena u sekundi!!!Bill je moj i točka,ok??? Nadam se da je ok! Uzet' ćemo sprejeve i markere i lijepo u prolazu po tome,ma vidjet' će one kaj znači kad se ja naljutim!!! Ritta će ubit' Mihaelu,Antonelu,Doris jer su se u Tocka zaljubile...Grrr...Ajde moram ić' u shopping...BYE,BYE!!!
- 12:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>