This is our life!!!

četvrtak, 16.03.2006.

Samo se javljam s nekolko novosti...BY:Bill-ica

Eto,unatoč tome što smo se Ritta i ja posvadile,ja pišem post na našem zajedničkom blogu...I s Teom sam se podsvađala tako da danas to više nije normalno! I danas,pod satom hrvatskog sam se tako rasplakala...
Jer sam saznala da se jedna cura (kuja) iz mog razreda zaljubila u mog Billa...Poslije hrvatskog sam trčala u WC i tamo sam plakala,a onda je došla Tea. Pitala me zašto plačem a ja sam joj govorila da joj ne mogu reći.
Morala sam joj reći,jer ona je ipak moja naj frendica,kao i Margarita i Matea...Tea mi je rekla da je to kao još jedna glupost(nešto u tom stilu) i da ga niti jedna niti druga nikada ne ćemo vidjeti(jako smiješno jer ja u rujnu idem na njihov koncert)! Na Antonellu sam se jako naljutila i više ni ja ni Ritta s njom ne razgovaramo. Kada sam došla u razred Ritta me zagrlila pa smo produžile do automata... Ne znam hoću li moći danas na folklor. Nije mi dobro...No bilo kako bilo s Rittom i Teom sam se posvadila preko MSN-a. No ja i Ritta smo se pomirile,a Tea samnom očito nije... No,kissam sve bye!
- 15:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>