srijeda, 20.02.2008.

neke o mojoj igrici......

...pošto sam objavil igricu...
....ovo je post posvečen njoj......
...kao što neki znaju, objavil sam igricu...
....zove se ˝Motocross Zlatar Bistrica˝...
...ovak....ak trebate malu pomoč oko svega onda vam evo upute...hehe

DAL NEKO ZNA KAK DA STAVIM IGRICU OVDJE NA BLOG DA SI JU MORETE DOWNLOADATI?

Prvo si nabavite igricu na cd-u.....
pa...
kad nabavite onda morate.....
Prvo morate kopirati ovu mapu (Motocross ZLatar Bistrica) na komp jer se nemre igrati na CD-u zbog toga jer se spremaju podatki dok ti igraš......
...onda moraš ići na file Motocross Zlatar Bistrica.exe.....
...ak želite promijenit motor i vozaća onda morate iti na mapu models, pa na mapu textures.....
...e sad....tam imate one mape Ducati, Yamaha, KTM, Honda, Kawasaki......morate izbrisati one podatke dolje....sve osim tih mapa....
...kad jeste onda morate iti na jednu od tih mapa i kopirati sve kaj je u njoj i tad ih zaljepiti tam di su prije bili oni podatki koje ste izbrisali....
...i sad ak ste dobro napravili trebali bi imati dobro složenu igricu...hehe...pozz....

20.02.2008. u 21:40 • 6 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Bok ljudi ja sam jedan smeđi tip.
Tek tak da znate delam ovaj blog samo iz
dosade.Slušam rock i neke manje metala.
Omiljene grupe su mi:Metallica, Linkin Park, Nirvana, Zadruga...
Sad se bacam na Him, Slipknot...Volim motore...i tak...
sretanzujowink







Nirvana

Smells Like Teen Spirit Lyrics


Free Hit Counters
Free Hit Counters

Number of online users in last 3 minutes



...još jednom naglašavam da sam ovaj blog napravio iz dosade te da vam želim reči da ako vam se ne sviđa nemojte komentirati...


Rape Me Lyrics




Free shoutbox @ ShoutMix


Linkovi

Online igre...
Gladiatus
Ogame
Travian
Hattrick
Bitefight

Ljudovi...
Sister
Fran
mawi picek

{CREDITS}
Designer: eScandal.
Prilagodila: anJa.tHe.biTch. (:
Image: Deviantart