< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Dobrodošli u svijet tri šminkerica...
Tu ćete vidjeti puno toga što se dešavalo u našem životu...
Većina će biti naših slika ali i teksta...
1. pravilo ne pišemo novi post bez najmanje 50 komentara...Kizzzamo vas...
Tena:
free image hosting

free image hosting


MoMo:
myspace backgrounds

myspace backgrounds


Ovako Se Oblaće K.....
pimp myspace

pimp myspace


Karla:
pimp myspace

pimp myspace


Cool blogichy i stranice

gJa (Karla)kiss
Ja (Tena)kiss
Vukysmijeh
Mamićsmokin
Margynut
ŠuŠzujo
Hubaknaughty
Crni-bez ykisscerekkiss
Dragičevićnaughty
Dennzujo
Cvelethumbup
YouTube
A Sad DiZaJnOwI:
Anja dizajnthumbup
Laura Dizajnthumbup
lauradizajn.blog.hrthumbup
Elle Woods dizajnthumbup
Drvo Sranjarolleyes

Somethings...about them...


Opisis:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Iva Ga. I Tenchy u školi...
Iva:
-dobra cura čist ok...
-Makar sam se preije stalno svađala s njom,ali mi se neda više...
sjedim pokraj nje...
-poznajem je 13 godina...
tj. odkad sam se rodila...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Momo na jarunu
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Momo...
MONIKA:
Moja(Tenina) 2. best frendica...
Nepoznajem ju dugo ali do sad mi se čini kao jedna,zrela,pametna,dobra,iskrena,i sve naj osoba...
Nemam prigovora...
i mislim da smo si jako slične...kiss
Nažalost nejde samnom u razred jer ide u
Pavlekicu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Iva Go:
Nadimak Gospa...Jer se preziva Gospočić...
Ja(Tena) sjedim s njom i pod testom stalno prepisjem od nje ili ona od ,mene...
LoL...
Ljudi ta cura je legenda...
Ali sad fakat ona je najluđa cure u razredu...
Svi je vole ...dobro osim Santine...
ludhrvatskazujokiss
Naj frendica...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Roko iCrni -bez y
Roko:
Super tip...
Zna se zajebavat...ali i previše vjeruje nekim ljudima...
Zaljubljen je u jednu curu koja ga zajebava već...2mjeseca...
Dobar frend...i dečko...
super skija...
Sladak je...kisskiss
Trenira odbojku...
Crni:
Ma on je baš zakon...
Jako dobar i često se zaljubljuje...
Trenutno ima curu...
Trenira rukomet...
Ma baš je cutekisskisskiss....
I kaj da vam još kažem ide u Pavlekicu i baš je ZAKON...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Nikolina Ž.
Nina:
supach cura...
jako je ljepa...
dobra frendica...
makar me nekaj u zadnje vrijeme živcira...
ali riješit čemo mi to...
nas nema puno pa se ne svađamo...
Kiissssss...Nina
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Teuta:
Jako dobra cura i frendica...
Kako bi nikolina rekla naš psihijatar...
Svaki problem koji imamo ona nas sasluša...
Cura je baš supach

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Naša Šteka Fleka-pogledajte sliku bolje fakat je dobro ispala
NIKA:
Naša još jedna best frendica...
Fakat neznam zaš ni ona nema s nama blog...
Cura je živa legenda...
Zna se zajebavat ali kad je ozbiljna ozbiljna je...
Ide s nama u razred...
Sjedi pokraj Karle...i njih dvije se stalno svađaju...lud
Jako je sltaka i zgodna...hrvatskazujokiss
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Karla-Ova majica ti aš i nestoji...
Ja(Karla)
-imam 13 godina...
-Volim:
-dečke
-shopping
-frendice
-izlaske(SaLoon,Kino,
Školsko...)
-mobitel
-akijacerek
Ne volim:
-starceheadbang
-kazne
-bahate
-agresivne
-neiskrene
-glupe(ljude)namcor...
i imam msn : karla_filipcic@hotmail.com
Naj frendica:Tenchy & Nika
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Crni-bez y
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Tenchy
Ja(TENA):
IMAM 13 i pol godina
kad sam došla na svijet:
¸16.12.1993.
škola:/
razred:7.
naj frendice:Karla & MoMo & Flekakiss
Volim jednog dečka najviše na svijetu...cerekcerekkisskiss
Sve ostalo kao i Karla...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Leonnnnn
LEON :
-on je lud...
-čita lektiru divljeg konja već godinu i pol...lud
-on je jako dobar kao frend...ali zna bit i bahatnamcor
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
DAVOR:
-super tip...
-poznam ga već hmhm...7 godina...WoW...
-nEMA CURU,IDE s nama u razred
-zajebant...super frend...
-super skija...i neznam kaj da pišem još o njemu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Izzzy...
Zizzz...
To su mu nadimci...
A zove se izidor...
Naš jaaaaakooooo dobar frend...
Ide snama u razred...
Baš je cool i obožava techno...
I kaj da još pišem?!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Nika...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Ovo su Karla,Nika,Iva,Petra,Teutasmijeh

Somethings...sljikice...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Tena Serva...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
J@ (Tena) u ormariću...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Nika i prof na odbojci
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Odbojka
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Nika & Tena na odbojci
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Tena & Nika...LoL
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Paris Hilton..ma daj nemoj me zezat...hehe
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Pussycat dolls
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ja...(Tena)
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Odbojka
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Pussycat dolls 2
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Paris H. WoW
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
COOL MI JE TA PJESMA...LoL
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Karla & Nika za _Većerom

srijeda, 16.05.2007.

NiSh NoVo...

Pomirile smo se Karla i ja...
Ljudi tak i se neda pisat post a red je na mene...
A sad ču se ja malo raspisati...
Pišem ove tri rečenice već 15 min ako ne i više jer i učim bio imamo sutra test...
Malo o ovom tjednu...
Pon:
Nikaj postebno...
Uto isto...Meni je bilo loše cijeli da pod povjesti sam se onesvjestila...Samo kaj se Karla u školi ponašala ko pijana...Ma nije normana...
Tj. ljudi malo vam lažem ja se nemogu sjetit kaj smo radili ta dva dana pa vam zato nisam napisala...
Hehe...

Pa ču vam pričati za danas...
Prva dva sata imali smo kemiju...
Žena je ...ufff
Ugl. Mrzi me...
Ah kaj da vam kažem bilo je užasno dosadno...
Dobili smo rezultate testova nas 10 dobilo je 1 čak i Karla ...
Zato kaj je prepisivala...
Drugi sat pisali smo test iz glazbenog dobila sam 1...Pa kad mi se nije dalo učit GLAZBENI...
Onda smo imali eng ...Moja najdraža profa se pretvorila u ...neznam neću vrijeđat ali stalno se dere nervozna je itd....možda ima problema...hm...žao mi je je jer mi je bila baš naj profa...
Onda smo imali dva sata likovnog...
Radili smo ljude koji plešu od žice...
Još uvijek me ruke bole...
Onda smo imali sat slobodno...
I prolaze tako prof. Grgec i prof. Drobina i kako nisam smjela bit na hodniku ja sam se zaletila u wc tj u vrata i drosnula na pod...ko iz crtića...svi su umirali od smjeha a tek prof Grgec...
Koja bruka...
Zadnja dva sata pisali smo zadaćnicu...
bile su četri glupe teme...
-Jedno od mojih putovanja(to sam ja izabrala)
-Poslovni razgovor
-Što za mene znači ljubav(Karlina tema)
-Značenje igre u mom životu...
I tako je prošao dan...
Popdne sam išla sa starom u shopping i kupila sam si dvije prekrasne haljine...hehe...baš mi dobro stoje...hehe...
I sad sam na msn-u...
I Crny...Ma ništa
Pozzowi:
Roku
Dori
Niki
Frki
Crnom
Sučućka
Prof. informatike...
E da i radi Karle Akija...



komentari (74) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.