MADE BY: PEACEDESIGN

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...NOT AN EMO...A FREAK...xD

...hmmm...dada...to sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...klikni na sliku i bit che veca...






...LiNkYcHy...xD

moa mawa clatka mishicaSiStErIcA
mY LiL' mUfFiN
I LuV fAcEbOoK

...nOtHiNg SpEcIaL...some picks...



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...alone...couple more days alone...smuc smuc...I'm gonna die...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...haha...retard...

Image Hosted by ImageShack.us

...ockey...there is one boy that I like...

Image Hosted by ImageShack.us

..Bitches...

...hmmm...some stuff...never mind...

Image Hosted by ImageShack.us

...aLL sTaR...

Image Hosted by ImageShack.us

...LOSER...but my loser...

Image Hosted by ImageShack.us

...just NOT a doll...

Image Hosted by ImageShack.us

...HaHaHa...No...

Image Hosted by ImageShack.us

...freak...

Image Hosted by ImageShack.us

...no sorrow to DIE..

Image Hosted by ImageShack.us

...I'm just self-motivaded...

Image Hosted by ImageShack.us

...in HELL...

Image Hosted by ImageShack.us

...HAHA!!!...Your gay now...

srijeda, 13.08.2008.

..mmm...njam njam..ljubav i slatkisi..neznash sha je sladje..

...dragi moji danas sam bash nekako raspolozena za zajebanciju i bubanje gluposti...sjmeh cjeli dan...obozavam owakwe dane...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

...jooooj koliko ja wolim slatkishe....neznam zashto sam zapocela owaj post..a i naslov nema veze s vezom..boo..neznam sha mi je..danas sam bash pre vesela...ali kad se sjetim..ma jebesh ti to, kad se sjetim..ljudi nadjite i wi jedan owakaw dan...bez razmisljana na probleme..ja danas nisam pomislila ni na jedna sitni problemcic u mom ziwotu...a wjerujte mi..ima ih puuuno..xD...alli opet jebesh probleme kada je Mrwa danas happy...swe mi je danas supp..predobar i prejeben dan...i eto tako opet neznam sha da napisem..e dada..znam..ofarbah se ja...mislim ne skroz..samo pramenceki..hihi..plavi (mislim...zuti)...i da...zaljubljena sam..ali ne kao prije...ali to sad nije bitno...nishta meni sada nije bitno..samo da sam HAPPY!!! XD...zujojuuuu boze...swicem po malo...zato sho mi se pajki?? ma ne..ae ae ljudeki..woljam was..i ljubim was..pozzzz i kiss od cerekFrEaKiCe...

- 02:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.