MADE BY: PEACEDESIGN

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...NOT AN EMO...A FREAK...xD

...hmmm...dada...to sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...klikni na sliku i bit che veca...






...LiNkYcHy...xD

moa mawa clatka mishicaSiStErIcA
mY LiL' mUfFiN
I LuV fAcEbOoK

...nOtHiNg SpEcIaL...some picks...



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...alone...couple more days alone...smuc smuc...I'm gonna die...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...haha...retard...

Image Hosted by ImageShack.us

...ockey...there is one boy that I like...

Image Hosted by ImageShack.us

..Bitches...

...hmmm...some stuff...never mind...

Image Hosted by ImageShack.us

...aLL sTaR...

Image Hosted by ImageShack.us

...LOSER...but my loser...

Image Hosted by ImageShack.us

...just NOT a doll...

Image Hosted by ImageShack.us

...HaHaHa...No...

Image Hosted by ImageShack.us

...freak...

Image Hosted by ImageShack.us

...no sorrow to DIE..

Image Hosted by ImageShack.us

...I'm just self-motivaded...

Image Hosted by ImageShack.us

...in HELL...

Image Hosted by ImageShack.us

...HAHA!!!...Your gay now...

nedjelja, 13.07.2008.

...nApOkOn PoStYcH..

...I ewo nako puno vremena dodjoh ja na net...i sjetih se ja da imam blog koji sam komplitli forgetala...nazalost...iako neki misle da sam neke teksove koji su u zadnje vrijeme bili na mom blogu pisala ja..to nije istina..to su pisali my enemies...to je bilo vrijeme kad sam bila u najvecoj komi ikad...napravila sam najvecu glupost i posvadjala se sa svima..ali s vremena na vrijeme sam se smirila, nisam uopce izlazila van, komunicirala s nikim, naucila na svojoj pogresci i pocela ispocetka i swe sto mi je znacilo barem malo mi se vratilo pa sam sad na totalnoj normali...sam sam opet HAPPY FREAKICA...hehehehehe...XD...ali imam jedan mali nedostatak...upravo sam kod tate u Novom Sadu i jaaaaaako mi fali Rijeka i frendovi...pogotovo ekipa iza RADIO RIJEKE, iz PAVAROTTIA i sa CAMPETTA koje ovim putem pozdrawljam..hehe...ali nije ni ovdje bash loshe...EXIT, ZEZANCIJA, MSN,NEMA SPAVANJA...i tak, nije loshe....ufff koliko misli mi u vom trenutku leti glavom...toliko dugo nisam pisala i toliko stvari se dogodilo da cak mislim da ni nechu swe pisat samo nowo...pa hmmmm da... ZALJUBLJENA SAM...ne...sry ispravljam se LUDOOO SAM ZALJUBLJENA...ali nechu na netu napisat u koga nisam luda...dovoljno ljudi vech zna...hehe...neki mi nevjeruju da sam zaljubljena ali...ipak...ja njega fuuuuuul VOLIM....ne znam ga dovoljno pa josh nisam spremna za nish vishe od prijateljstva a nije ni on...ali ipak protiv svog srca ne mogu...kao ni itko drugi...hehehe...i eto..to je to sto zelim napisat..neam wishe ideja...mislim imam ali ih je previshe...oke mislim da me shvacate...tako da...eto nish...ciao....poose...cmoxy...

- 03:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.