FREAK ON A LEASH

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Dodi...pogledaj...KOMENTIRAJ!

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


































































































































































































































Myspace layouts

Myspace layouts



evo to bi ja svakoj curi napravio!!!






































adopt your own virtual pet!





23.04.2006., nedjelja

Sutra skola! (headbang mad burninmad )

Ahhhhhhffgrzhrhghgirglkdhlrjklčhrtjklrjkčltnhjkrčzjmčzthmetćjčlm

Sutra glupa skola......prebrzo mi je ovo proslo ..... 11 dana nam je premalo .... za zimske praznike smo imali 3 tijedna....zakaj ne i sad 3 tijedna......ma jooooooooooooj.....ajde dosta skole , malo na jucerasnji dan....jucer sam bio pravi kreten ( dobro i inace sam ) ali jucer sam fakat bio kreten....jucer je marija iz mog razreda copila majcu maruski i bacila joj na drvo....i onda sam se ja kreten pridruzio skocio sam i uzeo sam ju .....marusak me pocela lovit a ja begam sa majcom...i hitio sam majcu na drvo i pala je na pod....bila je zmazana....dok je mene maky lovila , matea je uzela majcu i sakrila ju ispod klupe thumbup ... i mene je nekaj srce zabolilo od trcanja i stao sam maruska je dosla do mene ulovila me i stukla me rofl rofl rofl ....i onda kada se vracala prema klupici po majcu ja sam joj se kreveljio iza leda....i ona je dosla do mene i opet me stukla....a zatim je popizdila bila je ovak ljuta burninmad headbang mad blabla puknucu
i otisla je kupit colu da me moze zalit sa njom .....i ona ju promucka i ide ona prema meni....i ja pocnem opet trcat i nadem pivu....boca je bila do vrha napunjena....i ja promuckam pivu ... jos sam trcao sa njom .....ja to otvorim sam dok vidis kak pocne frcat na sve strane....i ja na marusku ....cijelu sam ju zalio , smrdila je po pivi ko da je alkoholicarka.....eto to sam ja debilni filip ahh kaj cete ...namcor ... i tak ona je popizdila i otisla.....ali smo se pomirili wink (valjda hehe ) i tak....eto to vam je jucerasnji dan malo zajeban malo smjesan malo cudan...al dobro....aj ljudi uzivajte pozzzz svima!!!!!!!!wave wave wave mah mah mah

evo malo slika :

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 10:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


MySpace Layouts