Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni =)

Ime : M@rio
Prezime : Kolesarić
Godina : 13
Rođen : 12.travnja.1995. god
Grad : Virovitica
Škola : V.Nazor
Razred : 7.c (legende) thumbup
Hobi : nogomet i dr...
Prijatelji/ce : neda mi se nabrajat
Obitelj : Burazer, mama, tata, i ja
Volim : cure, nogomet, svoju obitelj
igranje kompa, itd...
Mrzim : glupe ljude, ponekad buraza,
kada me netko zove mare i neke cure =)
Broj icq : 463679700
(javite ak imate icq thumbup)




BENNY BENASSI - time

Benny Benassi - Ti...


get this clock




NEKE LUDE SLIKE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





KAD VIDIŠ NEKI BROJ OD OVIH TO ĆE TI SE DOGODITI...možda =)

000 = spoj
111 = voli te
222 = vidit ces ga
333 = srest ces ga
444 = vara te
555 = ostavit ce te
666 = vraca ti se
777 = poruka
888 = duga ljubav
999 = iznanadenje



MOLITVA

Pomolimo se...
Profesore naš koji sjediš za imenikom
sveti se pero tvoje nestani kraljevstvo tvoje
budi volja naša
kako na mjestu
tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju daj nam danas
i zaboravi jedinica naše
kako i mi zaboravljamo gradivo vaše
i ne izvedi nas na ploču
nego ostavi nas na mjestu
AMEN



Neki linkovi

Blogovi :

zujo stela

zujo Dona

zujo tonkovic

zujo Najbolji blog koji sam vidio

zujo dario (buraz)

zujo sexy_trio

zujo gaby





KOLIKO VAS JE NA MOM BLOGU (TRENUTNO)
page counter


KAKO IZLUDITI STARCE??


1. Pratite ih svagdje po kući
2. Zamučite svaki put kada izgovore vaše ime
3. Pravite se da imate amneziju
4. Pričajte unatrag
5. Zabijajte se u zidove
6. Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i recite im "Dobro jutro, sunašce"
8. Zarokćite svaki put kad se nasmijete, a onda se još glasnije smijte
9. Govorite sve riječi iz filma
10. Isčupajte im pramen kose i viknite "DNA"
11. Nosite naljepnicu: "I'm retard"
12. Pričajte s olovkom
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s njima cijelo vrijeme
14. Pokušavajte se popeti na zidove
15. Vičite u javnosti: "Ne mama, neću te poljubiti!"
16. Zabijte si kolce u nos i u oči
17. Neko vrijeme palite i gasite svjetlo, a onda kažite: "Aha, sad kužim"
18. Jedite kosu
19. Primite ih za ruku i prošapćite: "I see dead people"
20. Dok se kupate ili tuširate vičite: "Davim se!"
21. Na sve što vam kažu uzvratite s "lažljivče"
22. Pravite se da ste telefon
23. Pokušajte plivati po podu
24. Kucajte im na vrata cijele noći
25. Kada kažu riječ iz pjesme koju znate počnite je pjevati



PENISOVA ŽALBA

Poštovana upravo, Ja, Penis, ovim putem zahtjevam povišicu, iz slijedećih razloga: Radim fizički posao. Radim na velikim dubinama, bez ventilacije. Uvijek mi glava srlja prva. Nemam prava na vikende, praznike i godišnje odmore. Radim u vlažnim uslovima, na povišenoj temperaturi. Ne plaćaju mi prekovremeno. Moj posao me izlaže zaraznim bolestima. S poštovanjem,
Penis.



ODGOVOR UPRAVE


Poštovani g. Penisu, Nakon pažljivog pregleda vašeg pisma, uprava je odbacila vas zahtijev za povisicom, iz slijedećih razloga: Ne radite ni 8 sati dnevno. Umorite se i zaspite nakon kratkih perioda rada. Često ne slušate naređenja uprave. Ne ostajete na naznačenim pozicijama i često posjećujete druge oblasti. Ne preuzimate inicijativu - treba vas dodatno stimulirati da bi počeli raditi. Radno mjesto je, kad vi odete, uvijek u kaosu. Često ne postujete neophodna sigurnosna pravila (nošenje zaštitne odjeće i sl.). Otići ćete u penziju mnogo prije nego što napunite 65 godina. Stalno dolazite i odlazite sa radnog mjesta, noseći dvije sumnjive vreće.
S postovanjem,
Uprava...







subota, 01.03.2008.

Jučer sam oko 8 sa s3borom išo na ples.
Ja i stribor smo samo gledali kak ovi
plešu zubos3bora je bolila noga pa
nije radio sretan, vald ste bili na
njegovom blogu i pročitali post kak je pao
sa stepenica lud. Poslje njihovog treninga
smo ja, dona,s3ibor,asić,leona i svea išli malo
šetat po gradu. A naravno stribor mora nešt
napravit pa se popeo na banderu tamo iza
bolnicelud. Dok je s3bor sišo sa bandere
mi nastavili šetat smijeh.. Otišli smo do mikeša
i leona je asiću kupila burek, doni pizzu i sok , a
s3boru samo sok... Onda su asić i leona ošli
kuć, a ja, dona i s3bor smo otišli kod done doma
da pričekamo sveu i stelu... Mi smo se ispred
zgrade smrzavali a stela i svea su bile gore
u stanu.. Onda smo mi ošli isto gore i pričekali
da se ove dve spreme headbang.. Dok su se
spremile svi smo otišli kod s3bora osim done...
Stela je ostala kod svee spavat zubo.
Evo ja neznam šta da više napišem...
sretansmijehsretan

Pozam vas sve wave
Komajte mi, baš mi niste komali onaj prošli post
BOK mah



Evo crtić HAPPY TREE FRIENDS - to mi je baš dobar
crtić. Dobro je što uvijek neko umre puknucu.








| komentari (45) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.